• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-20 19:51:43 följande:
    Hej, på er alla, hoppas ni haft en bra midsommar!!Här var det både hagel och regn och sol emellan, men vi hade en bra midsommar trots allt!!
    Hoppas du har haft en så bra midsommar som det bara har gått att ha, jag har tänkt på dig *kram*
  • S vali s

kibell: Låter mysigt att kunna grilla sådär ute på gården
    Kul att Bell har kompisar att leka med som bor nära

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-20 19:52:57 följande:
    Hoppas du har haft en så bra midsommar som det bara har gått att ha, jag har tänkt på dig *kram*
    Tack! Ja man får försöka göra vanliga saker!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-20 19:54:38 följande:
    Tack! Ja man får försöka göra vanliga saker!
    Vardagen fortsätter ju, det blir bara en lite annorlunda vardag som man måste vänja sig vid
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-20 19:52:01 följande:
    Härligt att det gick bra, hoppas att mamma o pappa hade det lika bra som Wille Här har det regnat hela dagen men nu banne mig skiner solen och det är riktigt varmt
    Fy, har ni haft regn idag Trodde det skulle bli det här med men vi har haft sol och okej varmt.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-20 19:56:02 följande:
    Vardagen fortsätter ju, det blir bara en lite annorlunda vardag som man måste vänja sig vid
    Ja bara det att just nu släpar man runt på en kropp som inte fungerar, man vet inte vad man pysslar med, man vet inte vad saker heter och man är så oändligt trött hela tiden! Men det går väl över så småningom!
  • MRSVi

Vi har varit på Street Fair i stan, en gata hade en massa kuligheter på gång, de flersta affärer hade stånd ute på gatan, det var en massa band o gatumusikanter, karusell o lotterier. Vid ett lottstånd vann Alice två barngrejer, o sen vann vi på en vuxen lott, men då kunde de inte hitta det motsvarande numret bland vinsterna, så vi fick välja vinst. Jag tog en flaska rött vin. Vid nästa lotteri drog vi också ett vinstlott, men inte heller där fanns vinsten... så vi fick välja igen. Jag tog en flaska vitt.
    Sen köpte jag en tshirt till Anton från desigenerbarnklädesbutiken som hade utförsäljning, o på djuraffären reade de såna klätterställningar för katter, från 53 pund till 20, så det blev en sån. Katterna har faktiskt suttit på den redan, båda två.

• MRSVi

Det är fars dag här i morgon, o när vi var i stan var Anton o jag själva vid ett tillfälle, o han ville då köpa en kylskåpsmagnet till sin pappa, "Titta, det står öl på den, min pappa älskar öl" sa han, så jag betalade. När jag tog upp den ur handväskan efter att maken gått till jobbet, o när jag hade glasögonen på mig, såg jag att det stod "Beer, helping ugly people have sex since 1862" på den. Sacre bleu, vad jag skrattade, men jag vet inte om vi ger den till honom....

• MRSVi
    modestyonly skrev 2009-06-20 19:51:43 följande:
    Hej, på er alla, hoppas ni haft en bra midsommar!!Här var det både hagel och regn och sol emellan, men vi hade en bra midsommar trots allt!!
    Skönt att ni haft det bra.
    Oväder hör väl midsommar till, vill jag minnas.
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-20 20:08:26 följande:
    Det är fars dag här i morgon, o när vi var i stan var Anton o jag själva vid ett tillfälle, o han ville då köpa en kylskåpsmagnet till sin pappa, "Titta, det står öl på den, min pappa älskar öl" sa han, så jag betalade. När jag tog upp den ur handväskan efter att maken gått till jobbet, o när jag hade glasögonen på mig, såg jag att det stod "Beer, helping ugly people have sex since 1862" på den. Sacre bleu, vad jag skrattade, men jag vet inte om vi ger den till honom....
    Haha, tror du inte han uppskattar den
Svar på tråden Kärringmaffian del 13