• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-20 19:59:24 följande:
    Ja bara det att just nu släpar man runt på en kropp som inte fungerar, man vet inte vad man pysslar med, man vet inte vad saker heter och man är så oändligt trött hela tiden! Men det går väl över så småningom!
    Du har varit en jobbig vår/försommar för dig, klart att kroppen till slut protesterar
    Har du långt kvar till semestern
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-06-20 20:08:26 följande:
    Det är fars dag här i morgon, o när vi var i stan var Anton o jag själva vid ett tillfälle, o han ville då köpa en kylskåpsmagnet till sin pappa, "Titta, det står öl på den, min pappa älskar öl" sa han, så jag betalade. När jag tog upp den ur handväskan efter att maken gått till jobbet, o när jag hade glasögonen på mig, såg jag att det stod "Beer, helping ugly people have sex since 1862" på den. Sacre bleu, vad jag skrattade, men jag vet inte om vi ger den till honom....

Du verkar ha tur med lotterier
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-20 20:08:26 följande:
    Det är fars dag här i morgon, o när vi var i stan var Anton o jag själva vid ett tillfälle, o han ville då köpa en kylskåpsmagnet till sin pappa, "Titta, det står öl på den, min pappa älskar öl" sa han, så jag betalade. När jag tog upp den ur handväskan efter att maken gått till jobbet, o när jag hade glasögonen på mig, såg jag att det stod "Beer, helping ugly people have sex since 1862" på den. Sacre bleu, vad jag skrattade, men jag vet inte om vi ger den till honom....

Han blir säkert glad över den, det är tanken som räknas
    Ni verkar vara en riktig turfamilj vad det gäller lotter
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-20 20:17:33 följande:
    Du har varit en jobbig vår/försommar för dig, klart att kroppen till slut protesterar Har du långt kvar till semestern
    Nej jag har permission i helgen, sen börjar min semester på måndag!!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-20 20:24:41 följande:
    Åh vad skönt, välbehövligt
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-06-20 20:24:41 följande:
    Hur länge är du ledig? Blir det nån Englandsresa?
  • Kazeer

God kväll!

Dagen har gått i trötthetens och illamåendets tecken .

Just kan jag däremot inte låta bli att le lite. Gustav har hämtat en sån där mojäng som man skivar ägg med. Han sitter och spelar på metalltgrådarna och så sjunger han

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-20 20:26:10 följande:
    God kväll!Dagen har gått i trötthetens och illamåendets tecken .Just kan jag däremot inte låta bli att le lite. Gustav har hämtat en sån där mojäng som man skivar ägg med. Han sitter och spelar på metalltgrådarna och så sjunger han
    Man tager vad man haver

Just nu är Linn oerhört facinerad av "bebismagar", förmodligen beroende på min gravida arbetskompis
    Nu ikväll satt hon och funderade och säger sen
    - Men hur kommer bebisen in i magen

Hjälp Hur förklarar man för en 3åring
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-20 20:34:37 följande:
    Man tager vad man haver Just nu är Linn oerhört facinerad av "bebismagar", förmodligen beroende på min gravida arbetskompis Nu ikväll satt hon och funderade och säger sen- Men hur kommer bebisen in i magen Hjälp Hur förklarar man för en 3åring
    "Fråga din pappa"...?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-20 20:36:02 följande:
    "Fråga din pappa"...?
     Det var precis vad jag sa
    - Gå till pappa han kan allt
    Han lyckades dock slingra sig och frångå ämnet
Svar på tråden Kärringmaffian del 13