• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-06-23 22:27:17 följande:
    F*n jag missade Midsomer... Min dotter är talangfull, hon kan få fram melodier genom att knäppa med naglarna...
    En mkt användbar talang

Det tog ett tag sen bestämde jag mig för att Linn själv får välja, jag talar om vad hon sak ha tshitr, thigts, byxor eller vad det nu är för väder o sen väljer hon själv - det är inte alltid det blir snygga kombos men hon är nöjd
    Idag när jag hämtade henne på dagis hade hon trosor, linne och en kofta på sig, personalen förklarade att Linn var mycke bestämd med att hon ville lufta rumpan och ha sin päls på sig
    Dom tog ingen strid med henne dom heller
  • modestyonly

Gokväll..nu är jag hemma ett par dagar, har en massa auktioner jag ska ta itu med och sen ska jag packa inför resan till Göteborg...hälsa Joakim, att han mammas kompis håller ett öga på honom, Svalis

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-23 22:36:05 följande:
    Gokväll..nu är jag hemma ett par dagar, har en massa auktioner jag ska ta itu med och sen ska jag packa inför resan till Göteborg...hälsa Joakim, att han mammas kompis håller ett öga på honom, Svalis
    Jag ska hälsa honom det...

... eller, vid närmare eftertanke ska jag be honom hålla ett öga på dig
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-06-23 22:05:10 följande:
    Skönt att få det kollat. Har du provat grönsaker i andra former, tex grönsaksbiffar, eller finhackade grönsaker i pasta, eller paj?
    Finhackade grönsaker petar hon bort och säger att hon inte tycker om. Har inte provar grönskasbiffar. Men det lär hon väl med säga att hon inte tcker om Men hon äter iaf bara hemlagad mat Det enda färdiga jag serverar här är Mamma Scans köttbullar då jag slutar sent
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Har sett Midsomer för första gången men tycket inte det var så vidare. Somande när det var 20 minuter kvar och vaknade dom sista fem

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-23 22:41:15 följande:
    Har sett Midsomer för första gången men tycket inte det var så vidare. Somande när det var 20 minuter kvar och vaknade dom sista fem
    Men människa då
    Jag tror att Midsommer kräver lite "inkörning", jag älskar "Midsommer"
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-23 22:38:27 följande:
    Finhackade grönsaker petar hon bort och säger att hon inte tycker om. Har inte provar grönskasbiffar. Men det lär hon väl med säga att hon inte tcker om Men hon äter iaf bara hemlagad mat Det enda färdiga jag serverar här är Mamma Scans köttbullar då jag slutar sent
    Om du gör köttfärssås kan du ju mixa ner grönsaker där.

Jag sliter mitt hår med Alice, hon äter INGEN frukt alls, o blir petigare o petigare med maten. Nu odlar ungarna bönor i trädgården, o vi ska plantera körsbärstomater också, jag har en teori om att hon kanske äter det hon odlat själv... hon åt ALLT när hon var liten.
  • MRSVi
    Jag har aldrig sett det, har fått för mig att det är lite segt...
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-06-23 22:34:53 följande:
    En mkt användbar talang Det tog ett tag sen bestämde jag mig för att Linn själv får välja, jag talar om vad hon sak ha tshitr, thigts, byxor eller vad det nu är för väder o sen väljer hon själv - det är inte alltid det blir snygga kombos men hon är nöjd Idag när jag hämtade henne på dagis hade hon trosor, linne och en kofta på sig, personalen förklarade att Linn var mycke bestämd med att hon ville lufta rumpan och ha sin päls på sig Dom tog ingen strid med henne dom heller
    Med en tjej som Linn så gäller det att bara välja strider man vet att man kan vinna o att de verkligen är viktiga...
  • Heisan
    Meeeen är du inte klok eller... Midsomer är underbart...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13