• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-07 12:07:33 följande:
    Belle tjatar om att vi ska gå och rösta så det är väl lika bra att göra det då
    Hon e klok din dotter
  • S vali s

Nu ger jag upp mina försök att städa Linns rum när hon är hemma
    Det känns så meningslöst, jag sorterar in en sak och hon drar genast fram den plus ytterligare en sak... jag sorterar, Linn sorterar om *suck*
    Jag fpr göra det sista i hennes rum när hon är på dagis på tisdag.

• Caffreys
    S vali s skrev 2009-06-07 12:32:07 följande:
    Nu ger jag upp mina försök att städa Linns rum när hon är hemma Det känns så meningslöst, jag sorterar in en sak och hon drar genast fram den plus ytterligare en sak... jag sorterar, Linn sorterar om *suck*Jag fpr göra det sista i hennes rum när hon är på dagis på tisdag.
    Brukar vara bäst att städa när dom ej är på plats.
  • stora storken

Hmm..........det har inte fixat sig ännu på mitt bildgalleri...{#lang_emotions_yell}

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-07 14:05:43 följande:
    Hmm..........det har inte fixat sig ännu på mitt bildgalleri...
    *håller tummarna för att det fixar sig*
  • Kazeer

God kväll!

Jag har inte gjort en bråkdel av allt det som jag hade tänkt göra i helgen. Jag vill bara sova ... hela tiden! Och nu har det vidrigt, äckliga illamåendet slagit sina klor i mig .

Vi var i alla fall och röstade i förmiddags. Sedan åkte vi till Optimera i Malmö. Där såldes batteridrivna grästrimmers ut. Medan Mats gav sig in i folkhavet satt Gustav och jag och sov i bilen . IKEA nästa för att titta på ett matbord och för att äta lunch.

Väl hemma igen har vi tittat på finalen i Öppna Franska. Jag har sovit lite till. Pytt-i-panna till middag och nu ska Gustav alldeles strax sova. Då ska jag äta godis och senare blir det väl lite valvaka - antingen på TV eller på radion.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Gustav gick och la sig alldeles på egen hand i kväll

• MRSVi

Anton hade jätteskoj på rullskridskokalaset. Han tog av sig hjälmen, o detonerade en bomb, sa han.

• MRSVi
    Caffreys skrev 2009-06-07 11:43:44 följande:
    Usch min brorsa har blivit dålig.Han gjorde en bypass operation för ett par årsedan och har sedan väntat på ballonsprängning för kärlen i benen. Nu har han fått nått i hjärnan så han har blivit lam på vä sida fast det verkar inte vara en stroke.
    Så jävligt.
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-06-07 20:03:40 följande:
    Anton hade jätteskoj på rullskridskokalaset. Han tog av sig hjälmen, o detonerade en bomb, sa han.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13