• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-07 20:03:40 följande:
    Anton hade jätteskoj på rullskridskokalaset. Han tog av sig hjälmen, o detonerade en bomb, sa han.
    Härligt
    Linn har ochså äkt rulgrillor idag - på gräsmattan sjungandes "Fifi"

kAZEER: Hoppas tröttheten o illamåendet går över snart

Jag har bakat, bakat o bakat käns det som
    Testade en ny sort idag, "Ingefärssnittar" - dom var mums
  • S vali s

Nu är den slutliga studenmeny spikad

Först "mingel" med skumpa, jordgubbar, nöter, salta pinnar mm

Buffen:
    *Potatissallad
    *Ceasarsallad
    *Ungsstekt fläskkarre med örter
    *Citrusmarinerad fläskfile
    *Lax&spenatpaj
    *Minipajer med mozzarella & körsbärstomater
    * Färskpotatis, matjesill & kumminost på tandpetare
    *Grönsaker
    *Bröd
    *Ost & kex
    *Melon, Ananas & vindruvor
    *Franskchoklad mousse
    *Mini cheescake
    *Vaniljparf... hur stavar man
    *Hallongrottor, Dumlekakor, Ingefärssnittar, kolasnittar,schackrutor,chokladmuffins & cashewnötskakor ( Anna ville promt ha 7 sorters kakor )

Jag hoppas att ingen åker härifrån hungrig

• S vali s

Stavar som en kratta - precis som vanligt

• Kibell
    S vali s skrev 2009-06-07 20:34:39 följande:
    Nu är den slutliga studenmeny spikad Först "mingel" med skumpa, jordgubbar, nöter, salta pinnar mmBuffen:*Potatissallad*Ceasarsallad*Ungsstekt fläskkarre med örter*Citrusmarinerad fläskfile*Lax&spenatpaj*Minipajer med mozzarella & körsbärstomater* Färskpotatis, matjesill & kumminost på tandpetare*Grönsaker*Bröd*Ost & kex*Melon, Ananas & vindruvor*Franskchoklad mousse*Mini cheescake*Vaniljparf... hur stavar man *Hallongrottor, Dumlekakor, Ingefärssnittar, kolasnittar,schackrutor,chokladmuffins & cashewnötskakor ( Anna ville promt ha 7 sorters kakor )Jag hoppas att ingen åker härifrån hungrig
    Vad gott det låter Har ni gjort allt själv?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Svalis: Det är nog ingen risk att era gäster får åka hem hungriga

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-07 20:40:45 följande:
    Vad gott det låter Har ni gjort allt själv?
    Ja vi gör allt själva - det är ju det som är roligt
  • Kibell

Vi blev kvar ute efter jag röstat. Träffade på grannen. Dom bjöd in oss att grilla. Så vi grillade hamburgare. Skulle ha varit till lunch men blev middag istället. Kom in strax efter 18. Belle och jag duschade sedan läste jag Nicke Nyfiken och hon somnade fort
    Ena grannungen kom tillbaka alldeles förskräckt med grannen och hämtade sin cykel. Hon vågade inte gå själv.
    -Kicki är jättearg på mig, sa hon.
    Fast det var jag inte. Grejen var den att jag frågade om hon hittat Belles vattrenpistol som hon lånade förra söndagen som bara "försvann"...Frågade henne även tidigare i veckan om hon hittat den. När jag gjorde det idag fick hon för sig att jag var jättearg, vilket jag inte var. Så hon hämtade sin grannkompis och även mamman kom för att höra vad det var. Så jag sa som det var och sen var det bra

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-07 20:58:40 följande:
    Vi blev kvar ute efter jag röstat. Träffade på grannen. Dom bjöd in oss att grilla. Så vi grillade hamburgare. Skulle ha varit till lunch men blev middag istället. Kom in strax efter 18. Belle och jag duschade sedan läste jag Nicke Nyfiken och hon somnade fort Ena grannungen kom tillbaka alldeles förskräckt med grannen och hämtade sin cykel. Hon vågade inte gå själv.-Kicki är jättearg på mig, sa hon.Fast det var jag inte. Grejen var den att jag frågade om hon hittat Belles vattrenpistol som hon lånade förra söndagen som bara "försvann"...Frågade henne även tidigare i veckan om hon hittat den. När jag gjorde det idag fick hon för sig att jag var jättearg, vilket jag inte var. Så hon hämtade sin grannkompis och även mamman kom för att höra vad det var. Så jag sa som det var och sen var det bra
    Barn är för roliga, men antagligen så känner hon sig väl rätt skyldig över att vattenpistolen "försvann"
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-07 20:34:39 följande:
    Nu är den slutliga studenmeny spikad Först "mingel" med skumpa, jordgubbar, nöter, salta pinnar mmBuffen:*Potatissallad*Ceasarsallad*Ungsstekt fläskkarre med örter*Citrusmarinerad fläskfile*Lax&spenatpaj*Minipajer med mozzarella & körsbärstomater* Färskpotatis, matjesill & kumminost på tandpetare*Grönsaker*Bröd*Ost & kex*Melon, Ananas & vindruvor*Franskchoklad mousse*Mini cheescake*Vaniljparf... hur stavar man *Hallongrottor, Dumlekakor, Ingefärssnittar, kolasnittar,schackrutor,chokladmuffins & cashewnötskakor ( Anna ville promt ha 7 sorters kakor )Jag hoppas att ingen åker härifrån hungrig
    Vaniljparfait?

Det låter fantastiskt.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13