• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-06-07 11:30:58 följande:
    Många av Annas kompisaar är ju förstagångsväljare och kommer att lägga sin röst på Piratpartiet, i9nte för att dom har så stor koll på vad partiet vill tan för att det är "ballt" Anna som blivit itutad hemifrån att man ska engagera sig och ta reda på vad partierna står för är helt galen på det sättet att resonera
    Det är ju det som är så sorligt. Dom fattar inte innebörden i slutänden.
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-07 11:35:54 följande:
    Det är ju det som är så sorligt. Dom fattar inte innebörden i slutänden.
    Precis, vuxna nog att rösta men inte vuxna nog att inse vilket ansvar det innebär
  • Caffreys

Usch min brorsa har blivit dålig.
    Han gjorde en bypass operation för ett par årsedan och har sedan väntat på ballonsprängning för kärlen i benen. Nu har han fått nått i hjärnan så han har blivit lam på vä sida fast det verkar inte vara en stroke.

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-07 11:43:44 följande:
    Usch min brorsa har blivit dålig.Han gjorde en bypass operation för ett par årsedan och har sedan väntat på ballonsprängning för kärlen i benen. Nu har han fått nått i hjärnan så han har blivit lam på vä sida fast det verkar inte vara en stroke.
    Fy vad jobbigt
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-06-07 11:46:45 följande:
    Fy vad jobbigt
    Det känns som att vi är otursförföljda i tråden.
  • Kibell
    Usch min brorsa har blivit dålig.Han gjorde en bypass operation för ett par årsedan och har sedan väntat på ballonsprängning för kärlen i benen. Nu har han fått nått i hjärnan så han har blivit lam på vä sida fast det verkar inte vara en stroke.
    Fy vad tråkigt
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-07 11:57:18 följande:
    Det känns som att vi är otursförföljda i tråden.
    JA det har varit en jobbig vår för kärringmaffian
    Men vi såna tillfällen är det alldeles underbart med cyberpolare att prata av sig hos {#lang_emotions_heart}
  • Kibell

Belle tjatar om att vi ska gå och rösta så det är väl lika bra att göra det då

♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-06-07 12:04:42 följande:
    JA det har varit en jobbig vår för kärringmaffian Men vi såna tillfällen är det alldeles underbart med cyberpolare att prata av sig hos
    Ja verkligen.

Jag tror dessutom vi borde se till att få ihop en träff. Picnic i det gröna.
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-07 12:24:45 följande:
    Ja verkligen.Jag tror dessutom vi borde se till att få ihop en träff. Picnic i det gröna.
    Det vore jättemysigt
Svar på tråden Kärringmaffian del 13