• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

God kväll....Nu har vi landat utnför Gränna. Badat och ätit gott samt tagit lite avec till kaffet... Vi tränan Wille utan blöja och det fungerar bra faktiskt...
    Här regnade det precis som himlen var öppen....men nu så är solen tillbaka...{#lang_emotions_sunny}

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi

Vi har haft en superdag på stranden o i staden Southwold. Vi tog en sväng till hamnen där också o tittade på båtar, jag gillar båtar. Båda barnen somnade i bilen när jag spelade ACDC Back In Black på hög volym, o sov sen hela vägen hem.

• MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-04 16:58:35 följande:
    Då går säkert barndlarmet igång Nu öser det här så nu försvann minn lust att grilla
    Lite pinsamt när brandkåren dyker upp...
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-07-04 20:01:55 följande:
    God kväll....Nu har vi landat utnför Gränna. Badat och ätit gott samt tagit lite avec till kaffet... Vi tränan Wille utan blöja och det fungerar bra faktiskt... Här regnade det precis som himlen var öppen....men nu så är solen tillbaka...
    Det låter som om ni har det bra!
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-04 20:01:55 följande:
    God kväll....Nu har vi landat utnför Gränna. Badat och ätit gott samt tagit lite avec till kaffet... Vi tränan Wille utan blöja och det fungerar bra faktiskt... Här regnade det precis som himlen var öppen....men nu så är solen tillbaka...
    Gränna är en mysig liten stad
    Minns när jag var där med mina föräldrar som 13åring och köpte en så cool t-shirt, två griser som gjorde "det" med texten "Vi görét i Gränna"
    Nu så¨här efteråt är det rätt hög skämsfaktor på en sån tröja
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-04 20:31:28 följande:
    Vi har haft en superdag på stranden o i staden Southwold. Vi tog en sväng till hamnen där också o tittade på båtar, jag gillar båtar. Båda barnen somnade i bilen när jag spelade ACDC Back In Black på hög volym, o sov sen hela vägen hem.
    Och du tog förståss en massa coola foton som vi får se
  • Kibell

Det blev ingen grillning då det satte igång och regna.
    Nu var meningen att vi skulle se Sommarkrysset men Belle hamnade med stitt stall lego istället

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

kibell: Du o Bell brukar ju vara iväg på en del "tillställningar" har ni varit på "Barnens Allsång på Skansen" någon gång

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-04 21:04:09 följande:
    kibell: Du o Bell brukar ju vara iväg på en del "tillställningar" har ni varit på "Barnens Allsång på Skansen" någon gång
    Nej, men har sett att det finns. Är det hela sommaren?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-04 21:05:16 följande:
    Nej, men har sett att det finns. Är det hela sommaren?
    Det är i morgon, sen var det ett datum till i juli - tror att det var den 19e och sen i början av augusti så var det opch då skulle Amy D vara med
    Jag funderar på att gå med Linn, det verkar var rätt kul för barn
Svar på tråden Kärringmaffian del 13