• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-07-04 22:30:26 följande:
    Ställ thekoppen på din varma kropp
    Kokar te direkt i naveln o dricker med ett sugrör..
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-04 22:31:11 följande:
    Det kommer nog att uppskattas och sen står du brevid och räknar 1, 2,3,4......
    Exakt, lugna och djupa andetag, så kanske jag slipper valium...
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-07-04 22:31:38 följande:
    Blåbär Redan
    Ja eller hur-o mogna var de oxå... Supergoda...
  • MRSVi

Jag såg just på tv att det ska bli regn här också, jag som hade tänkt att gå på flyguppvisning i morgon. Fast barnen blir nog inte ledsna om vi går o ser Ice Age 3 istället.

• Kazeer

Nu har vi lagt Gustav. Han är inte alls med på noterna.

• Heisan

O så körde jag genom en vattenpöl igår, o då började bilen låta-helmärkligt, fast jag anar att det är ljuddämparen som lagt av...

Efter oljetråget o det andra som berodde på min körning så vet jag inte om jag ens vågar nämna för Lynnens pappa att den behöver lagas igen... Snacka om att han ångrar att han gav bilen till mig..

• S vali s
    {#lang_emotions_throwup}Heisan skrev 2009-07-04 22:32:20 följande:
    Kokar te direkt i naveln o dricker med ett sugrör..
    {#lang_emotions_throwup}
  • Kazeer
    Heisan skrev 2009-07-04 22:34:59 följande:
    O så körde jag genom en vattenpöl igår, o då började bilen låta-helmärkligt, fast jag anar att det är ljuddämparen som lagt av...Efter oljetråget o det andra som berodde på min körning så vet jag inte om jag ens vågar nämna för Lynnens pappa att den behöver lagas igen... Snacka om att han ångrar att han gav bilen till mig..
    Bilar kan vara ett "royal pain in the ..."
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-04 22:32:55 följande:
    Jag såg just på tv att det ska bli regn här också, jag som hade tänkt att gå på flyguppvisning i morgon. Fast barnen blir nog inte ledsna om vi går o ser Ice Age 3 istället.
    Jag tror barnen blir mkt glada om dom får se IceAge3
    Vi hade planerat att se den i morgon men... Jag slutar halv fyra - kan visserligen sticka en halvtimme tidigare - och filmen börjar fyra.
    Vi hade kunnat hinna men... med tanke på hur trött jag varit idag så besöt vi oss för att vänta tills nästa helg istället
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-04 22:34:59 följande:
    O så körde jag genom en vattenpöl igår, o då började bilen låta-helmärkligt, fast jag anar att det är ljuddämparen som lagt av...Efter oljetråget o det andra som berodde på min körning så vet jag inte om jag ens vågar nämna för Lynnens pappa att den behöver lagas igen... Snacka om att han ångrar att han gav bilen till mig..
    Du kanske ska fundera på att börja köra lite lugnare
Svar på tråden Kärringmaffian del 13