• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Så fort Linns film är slut ska jag banne mig gå och lägga mig tilsammans med henne - jag är trött

Den late får brått när det blir kväll
  • MRSVi

Vi är hemma efter skolans grillparty... jag tyckte det var rätt kasst, förra året var det inomhus, eftersom det regnade, men det fanns ändå en massa kul aktiviteter. I år var det fint väder o utomhus, men mycket tristare, musiken var för hög, maken hade åtagit sig att jobba bakom baren, så jag hade ingen vuxen att gnälla till, o så vann vi bara skräppriser på lotteriet! Vi gick hem tidigt, utom maken, som satt fast bakom baren, men förmodligen kommer snart.

• MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-03 19:29:02 följande:
    Börjat få ont i huvudet Det beror på vädret.
    Usch vad jobbigt... hoppas det lättar.
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-03 19:42:18 följande:
    Jag börjar ochså få ont i huvudet - av Linns gnällande
    Usch vad jobbigt, hoppas det lättar också.
  • MRSVi

Kazeer, hoppas ditt illamående lättar, Heisan, hoppas din ångest lättar, Moddan, hoppas din värk lättar, Boppie, hoppas din ledsenhet lättar, Storken - hoppas allt är bra!

• MRSVi

Bosse, hoppas den nya kattungen inte lättar!

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-03 21:44:22 följande:
    Vi är hemma efter skolans grillparty... jag tyckte det var rätt kasst, förra året var det inomhus, eftersom det regnade, men det fanns ändå en massa kul aktiviteter. I år var det fint väder o utomhus, men mycket tristare, musiken var för hög, maken hade åtagit sig att jobba bakom baren, så jag hade ingen vuxen att gnälla till, o så vann vi bara skräppriser på lotteriet! Vi gick hem tidigt, utom maken, som satt fast bakom baren, men förmodligen kommer snart.
    Så tråkigt att grillpartyt var kasst. Vad tyckte Anton och Alice om kvällen?
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-03 21:48:25 följande:
    Så tråkigt att grillpartyt var kasst. Vad tyckte Anton och Alice om kvällen?
    Anton fick ett spett med jordgubbar, druvor o marshmallows som doppades under en chokladfontän, såg dockteater, o vann ett pussel, så han hade rätt kul. Alice hade lite kul emellanåt, men blev trött. Musiken var alldeles för hög, tyckte de båda.
  • Heisan
    MRSVi skrev 2009-07-03 21:46:40 följande:
    Kazeer, hoppas ditt illamående lättar, Heisan, hoppas din ångest lättar, Moddan, hoppas din värk lättar, Boppie, hoppas din ledsenhet lättar, Storken - hoppas allt är bra!
    MRSVi skrev 2009-07-03 21:47:42 följande:
    Bosse, hoppas den nya kattungen inte lättar!
    Du är så sjukt kul kvinna..
  • Kazeer
    Heisan skrev 2009-07-03 21:54:58 följande:
    Du är så sjukt kul kvinna..
    Kan inte annat än hålla med {#lang_emotions_cheers}
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13