• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-04 06:58:23 följande:
    Morrn morrn Nu ska jag ägna mig åt kvalificerat gnäll - jag har väl smittats av Linn Sista ggn jag tittade på klockan igår så var hon 21:55  somnade som en stock, kan inte minnas när jag somnade så tidigt sist Kände mig hyfsat pigg när väckarklockan ringde i morse, dock var det lite svårt att få upp ögonen...När jag kollade spegeln fick jag en smärre chock Shit pomfritt säger jag bara, ögonlocken är sjukt uppsvällda ( vätska ), nåja... jag gick ut och hämtade morgontidningen *pust*Värsta maratonloppet kändes det som...Vad göra Inte kt just nu, en lördagsmorgon ringer man sig inte sjuk om man inte är halvt döende, thats it bara att åka till jobbet och hoppas på en lugn dag
    Hoppas det går fort!
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-04 07:58:59 följande:
    Mats är på sin sommarkurs i Kristianstad och Gustav och jag tänker åka till Lund och umgås med mormor under förmiddagen.
    Har ni varmt?
  • stora storken

God morgon.... ...här kommer en hälsning i från husvagnen och vi befinner oss just nu i Trosa havsbad...men vädret är halv dant....idag fortsätte¨r vi ner mot Kalmar...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

God morgon!
    Här är vi nyss uppstigna. Ja iaf jag Belle ligger kvar i sängen

Svalis, hoppas du får en lugn dag.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-04 08:23:06 följande:
    Har ni varmt?
    Ja, det är f ortfarande snudd på olidligt.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-04 08:21:51 följande:
    Det tycker jag är lite dyrt... men jag ska tipsa min bror, han bor i Malmö, o gillar godis. Jag ska nog egentligen inte äta godis, inte nu i dessa lättklädda tider.
    Det är dyrt. Fast att skicka till USA skulle kosta nästan 600 kr . Då får man allt vara desperat sugen på godis.
  • Kazeer
    stora storken skrev 2009-07-04 08:30:16 följande:
    God morgon.... ...här kommer en hälsning i från husvagnen och vi befinner oss just nu i Trosa havsbad...men vädret är halv dant....idag fortsätte¨r vi ner mot Kalmar...
    Trevlig resa! Vad synd att vi har flyttat från Mönsterås, annars hade ni kunnat komma och hälsa på.
  • Kazeer

Gustav och jag har varit hemma hos min mamma ett par timmar. Vi åt frukost, jag har mått illa och varit väldigt trött, Gustav och mormor har suttit vid datorn. Gustav har lekt med Word, skrivit bokstäver, hållit Enter-knappen nertryckt lääänge, scrollat ... han har haft jättekul!

På vägen hem somnade Gustav i bilen och nu ligger han i sin säng och sover. När han vaknar ska han få bada. Han blev jättesvettig på vägen hem. När Mats kommer hem från Kristianstad, ska vi åka till Malmö och äta middag.

• Kibell

Här rensas det. Belle ser på Tjorven och Mysak för vilken gång i ordningen vet jag inte

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13