• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan

Att baka är inte att rekomendera i denna värmen-i synnerhet om man som jag inte har något varmvatten...
    *ett tips*

• Heisan

O så gick vattenkokaren sönder.. Hur ska jag nu få tevatten snabbt o effektivt..*dubbelsuck*

• Heisan

Fast barnen o jag var i skogen o plockade smultron o blåbär o mumsade...
    O det var tur att vi åt, för knotten åt på oss...

• Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-04 21:26:19 följande:
    Jag tog en massa underbara kort på Linn när hon dansade naken i regnet Foton som kommer att skrivas ut på skrivaren härhemma och sen hamna i hennes fotoalbum men definitivt ingenting som kommer upp på bilddagboken eller ngn annanstans...Jag o en kompis pratade om det häromdagen, vi båda har massor av "nakenfis" kort på oss som små, ja rätt lånmgt upp i ålder sådär en 5-6år men numera vill/vågar man ju knappt knäppa kort på barnen om dom inte har kläder på sig
    Om det verkligen är sant att det ska regna här i morgon, ska vi klä på Gustav stövlar och regnkläder och så ska han få gå ut i regnet ... eller så skickar vi ut honom utan stövlar och regnkläder ... beror på vad han själv vill.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-04 22:26:37 följande:
    O så gick vattenkokaren sönder.. Hur ska jag nu få tevatten snabbt o effektivt..*dubbelsuck*
    Ställ thekoppen på din varma kropp
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-04 22:30:05 följande:
    Om det verkligen är sant att det ska regna här i morgon, ska vi klä på Gustav stövlar och regnkläder och så ska han få gå ut i regnet ... eller så skickar vi ut honom utan stövlar och regnkläder ... beror på vad han själv vill.
    Det kommer nog att uppskattas och sen står du brevid och räknar 1, 2,3,4......
  • Heisan

Lynnen vaknade av att åskan var över oss vid fyra i morse så hon somnade på dagen o sov typ två timmar-jag får skylla mig själv som inte hade hjärta att väcka henne, nu leker hon o Emma-men jag ska strax vara elak o avbryta dem...*sätter på hörselskydd*

Lynnen blev arg påmig över att hon inte fick en "överraskning" från affären idag-när hon efter många om o men kom in i huset så skrek hon hela vägen upp, stegade in i sitt rum o vrålade:"Jag vill ha min pappa!"
    Då anade jag att jag var ordentligt i onåd..

• S vali s
    Heisan skrev 2009-07-04 22:27:59 följande:
    Fast barnen o jag var i skogen o plockade smultron o blåbär o mumsade...O det var tur att vi åt, för knotten åt på oss...
    Blåbär Redan
Svar på tråden Kärringmaffian del 13