• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Jag tog en massa underbara kort på Linn när hon dansade naken i regnet
    Foton som kommer att skrivas ut på skrivaren härhemma och sen hamna i hennes fotoalbum men definitivt ingenting som kommer upp på bilddagboken eller ngn annanstans...

Jag o en kompis pratade om det häromdagen, vi båda har massor av "nakenfis" kort på oss som små, ja rätt lånmgt upp i ålder sådär en 5-6år men numera vill/vågar man ju knappt knäppa kort på barnen om dom inte har kläder på sig

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-04 21:24:13 följande:
    Vi kan väl "preliminär boka" den 2a Vore kul med "sällis"
    Det låter bra
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Mmmm... Nu har jag tagit fram mitt lördagsgodis i form av 4praliner från chokladfabriken

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-04 21:35:56 följande:
    Mmmm... Nu har jag tagit fram mitt lördagsgodis i form av 4praliner från chokladfabriken
    Här har vi ätit melon
    Ja lite chips har jag ätit med
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-04 21:40:31 följande:
    Här har vi ätit melon Ja lite chips har jag ätit med
    Chips var länge sen  {#lang_emotions_tongue_out}

Jag har nu testat chokladöverdragen lakritskola och en citrontryffel *mums* snacka om att det är mkt smak {#lang_emotions_tongue_out}
  • Kazeer

I höst ska alla skåningar erbjudas influensavaccinering - två sprutor som ska tas med några veckors mellanrum. Vårdcentralerna kommer att ha kvällsöppet. Man kommer att börja med de yngsta och med folk som har viktiga yrken.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

skåningar = de som bor i region Skåne.

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-04 22:10:28 följande:
    I höst ska alla skåningar erbjudas influensavaccinering - två sprutor som ska tas med några veckors mellanrum. Vårdcentralerna kommer att ha kvällsöppet. Man kommer att börja med de yngsta och med folk som har viktiga yrken.
    Lanon, här erbjuds bara pensionärer
  • Kazeer

Jag tror att jag ska sluta äta. Det verkar så menigslöst eftersom det så ofta är så att jag inte får behålla maten

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-04 22:12:45 följande:
    Jag tror att jag ska sluta äta. Det verkar så menigslöst eftersom det så ofta är så att jag inte får behålla maten
    Å andra sidan så hinner kroppen säkert ta upp iallfall någonting innan det vänder
Svar på tråden Kärringmaffian del 13