• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

Hej hopp!

Igår kväll påväg hem från min kompis bytte jag och Amelie t-bana i Gamla Stan. Där hittade vi en laptop. Nu har jag lyckats lokalisera ägarinnan genom att hitta hennes namn i datorn och sedan sökt henne via FB. Gissa om hon är glad.

Dagens goda gärning är gjord.

• Kibell
    Caffreys skrev 2009-07-04 13:32:37 följande:
    Hej hopp!Igår kväll påväg hem från min kompis bytte jag och Amelie t-bana i Gamla Stan. Där hittade vi en laptop. Nu har jag lyckats lokalisera ägarinnan genom att hitta hennes namn i datorn och sedan sökt henne via FB. Gissa om hon är glad.Dagens goda gärning är gjord.

Satt precis och tänkte på er
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-04 08:30:16 följande:
    God morgon.... ...här kommer en hälsning i från husvagnen och vi befinner oss just nu i Trosa havsbad...men vädret är halv dant....idag fortsätte¨r vi ner mot Kalmar...
    Inte ett dugg avis *visslar oskyldigt*
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-04 13:32:37 följande:
    Hej hopp!Igår kväll påväg hem från min kompis bytte jag och Amelie t-bana i Gamla Stan. Där hittade vi en laptop. Nu har jag lyckats lokalisera ägarinnan genom att hitta hennes namn i datorn och sedan sökt henne via FB. Gissa om hon är glad.Dagens goda gärning är gjord.
    Världen är full av änglar, eloge till dig som tog dig an och sökte reda på ägarinnan
  • S vali s

Dagen på jobbet var rätt ok även om huvudvärken tilltog mer o mer under dag
    Nåja, nu är det ledigt ända till halvåtta i morgonbitti

• Kibell

Sitter och funderar på om jag ska göra en fuling eller inte, ställa ut en engångsgrill och grilla fläskkarré på balkongen. Grannarna bredvid är inte hemma, dom ovanför lär inte bry sig. Mitt samevete säger att man inte grillar på balkongen men jag orkar inte gå ut för att grilla...

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-04 16:18:27 följande:
    Sitter och funderar på om jag ska göra en fuling eller inte, ställa ut en engångsgrill och grilla fläskkarré på balkongen. Grannarna bredvid är inte hemma, dom ovanför lär inte bry sig. Mitt samevete säger att man inte grillar på balkongen men jag orkar inte gå ut för att grilla...
    samvete {#lang_emotions_undecided} vad är det {#lang_emotions_undecided}
    knepigt läge...
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-04 16:25:29 följande:
    samvete  vad är det knepigt läge...
    Vad kan hända...?Kanske ngn granne säger åt i värtsa fall...?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-07-04 16:18:27 följande:
    Är det ens tillåtet i allmännyttan?
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-07-04 16:33:10 följande:
    Är det ens tillåtet i allmännyttan?
    Nä det är det nog inte...
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13