• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-07-04 22:38:31 följande:
    Vadå då.. Jag duschade ju till midsommar..
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-04 22:40:02 följande:
    Jag tror barnen blir mkt glada om dom får se IceAge3 Vi hade planerat att se den i morgon men... Jag slutar halv fyra - kan visserligen sticka en halvtimme tidigare - och filmen börjar fyra.Vi hade kunnat hinna men... med tanke på hur trött jag varit idag så besöt vi oss för att vänta tills nästa helg istället
    Men flyguppvisningen lät så kul... o det skulle vara ett jazzband där också, Anton gillar jazz. Jag misstänker också att bion kan bli rätt full...

Hur gick det för dig på jobbet?
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-07-04 22:40:44 följande:
    Du kanske ska fundera på att börja köra lite lugnare
    ???????????? Ett tomt inlägg

Jag kör lugnt, problemet är att jag älskar att köra i skogen o genom vatten o lera o på is..... Jag behöver en jeep...
  • Kazeer

Det här barnet kommer antingen att älska eller hata popcorn. Jag kan äta popcorn. Det stannar i magen

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-04 22:43:01 följande:
    Vadå då.. Jag duschade ju till midsommar..
    MRSVi skrev 2009-07-04 22:43:16 följande:
    Men flyguppvisningen lät så kul... o det skulle vara ett jazzband där också, Anton gillar jazz. Jag misstänker också att bion kan bli rätt full...Hur gick det för dig på jobbet?
    Flyguppvisning låter helkul
    Förmodligen är det nog rätt många som söker sig till bion en regnig dag
    Det gick ok att jobba, huvudvärken tog riktig fart efter lunch
    Rätt jobbigt att vara trevlig o småprata när man känner att man helst vill gå ut o lägga sig i skuggan och bara sova

Nåja, ny dag i morgon
    Dags att nanna kudden nu så man är någotlunda pigg i morgon
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-04 22:44:17 följande:
    ???????????? Ett tomt inlägg Jag kör lugnt, problemet är att jag älskar att köra i skogen o genom vatten o lera o på is..... Jag behöver en jeep...
    Jag föreslår en traktor
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-04 22:45:53 följande:
    Det här barnet kommer antingen att älska eller hata popcorn. Jag kan äta popcorn. Det stannar i magen
    Minns plötsligt min syrra som hade "popcorn nojja" när hon var gravid. Muffade popcorn med smält smör o salt, spydde, moffade mera popcorn, spydde, moffade ännu mera popcorn..... osv osv osv
    Jag som var sådär en 17-18 tyckte att hon var skitbäng - hur fanken kunde man komma på tanken att trycka i sig popcorn när man visste att dom skulle komma på retur
    Tänk så lite man visste då....
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-04 22:49:57 följande:
    Minns plötsligt min syrra som hade "popcorn nojja" när hon var gravid. Muffade popcorn med smält smör o salt, spydde, moffade mera popcorn, spydde, moffade ännu mera popcorn..... osv osv osvJag som var sådär en 17-18 tyckte att hon var skitbäng - hur fanken kunde man komma på tanken att trycka i sig popcorn när man visste att dom skulle komma på retur Tänk så lite man visste då....
    Vincent Katt gör något liknande med räkor.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-04 22:52:57 följande:
    Vincent Katt gör något liknande med räkor.
    Katter o gravida kvinnor är nyckfulla
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-04 22:53:52 följande:
    Katter o gravida kvinnor är nyckfulla
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13