• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

stora storken skrev 2009-07-05 08:42:35 följande:

God morgon...här slog Wille upp ögonen vid 06.30....idag styr vi mot Västkusten troligen Halmstad...vi får se vart vi hittar en bra plats...
    Hoppas ni har det bra
  • Caffreys

Läser på nyheterna att man misstänker en våldtäkt på en 3-årig flicka i Sandviken. FAN MAN BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!!

• Kazeer
    Caffreys skrev 2009-07-05 09:06:32 följande:
    Läser på nyheterna att man misstänker en våldtäkt på en 3-årig flicka i Sandviken. FAN MAN BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!!
    {#lang_emotions_demon}
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-05 09:06:32 följande:
    Det är ju på grund av sånt mina stackars barn växer upp överbeskyddade. De kommer aldrig att få göra ens hälften av allt det jag gjorde som barn...
  • Caffreys
    MRSVi skrev 2009-07-05 09:13:50 följande:
    Det är ju på grund av sånt mina stackars barn växer upp överbeskyddade. De kommer aldrig att få göra ens hälften av allt det jag gjorde som barn...
    Det är det jag känner mig mest rädd för när det gäller Amelie. Vetskapen om alla idioter som går lösa.
  • Caffreys

Pratade med en av mina kompisar som har en dotter i Amelies ålder. Hon sa just, när vågar man släppa iväg barnen själv till lekparken. Typ aldrig sa jag.

• Caffreys

Blev inge sol och bad för helt plötsligt blev himlen grå. Vi går på Monsters vs. aliens istället.

• MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-05 09:48:33 följande:
    MrsVVilken flygplats ligger närmast er?
    Stansted. Det tar ungefär en timme.
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-05 09:50:16 följande:
    Pratade med en av mina kompisar som har en dotter i Amelies ålder. Hon sa just, när vågar man släppa iväg barnen själv till lekparken. Typ aldrig sa jag.
    När de flyttat hemifrån?
Svar på tråden Kärringmaffian del 13