• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-05 20:10:01 följande:
    Vi kom iväg på flyguppvisning, där fanns en massa kul, Antons favorit var att få krossa porslin... sen körde han en liten mini range rover, med Alice som passagerare, de fick sitta på förarplatsen i en polisbil o pilla på sirenerna, o Anton blev handbojad av en annan polis. Sen var det dragkamp, musik, kampsportsuppvisnig, bbq, o brandmansstafett... bland annat. En lyckad utflykt.
    Låter sk*tkul
    Den late får brått när det blir kväll
  • Caffreys
    modestyonly skrev 2009-07-05 20:24:14 följande:
    Nej men i fredags var jag vaken sent, men du får fråga Mokiia och Anette om hur dags dom la sig
    Vem bryr sig
  • Caffreys
    Kazeer skrev 2009-07-05 20:26:39 följande:
    I morgon ska jag gå till Apoteket och köpa ett Seaband. Det känns som hokus pokus och jag vet inte om jag riktigt tror på det men det kan vara värt ett försök. Postafen vågar jag inte testa igen. När jag väntade Gustav blev jag ännu mer illamående av Postafen. Hjälper inte Seaband så tänker jag ta kontakt med MVC för nu börjar jag bli trött på att "köra buss"
    Usch låter jobbigt.
    En kollega prövade armbandet från apoteket och den hjälpte henne.
  • Caffreys
    Kazeer skrev 2009-07-05 20:26:39 följande:
    I morgon ska jag gå till Apoteket och köpa ett Seaband. Det känns som hokus pokus och jag vet inte om jag riktigt tror på det men det kan vara värt ett försök. Postafen vågar jag inte testa igen. När jag väntade Gustav blev jag ännu mer illamående av Postafen. Hjälper inte Seaband så tänker jag ta kontakt med MVC för nu börjar jag bli trött på att "köra buss"
    Annars kan ingefära hjälpa mot illamående.
  • Kazeer
    Caffreys skrev 2009-07-05 20:33:59 följande:
    Annars kan ingefära hjälpa mot illamående.
    Hur ska man inta den?
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Caffreys
    MRSVi skrev 2009-07-05 09:58:01 följande:
    Stansted. Det tar ungefär en timme.
    Såg nämligen att ryan air hade billiga flygbiljetter och du visste väl nått billigt boende i era krokar?

Vi kanske får ett ryck och gästar England så har Amelie även varit där.
  • Kibell

Jag har postafen till Belle eftersom hon ibland mått dåligt. Inbillar att den hjälper

♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kazeer skrev 2009-07-05 20:36:25 följande:
    Hur ska man inta den?
    Tror man kunde göra ett avkok av ingefäran ska kolla min örtbibel
  • Kazeer
    Caffreys skrev 2009-07-05 20:33:29 följande:
    Usch låter jobbigt.En kollega prövade armbandet från apoteket och den hjälpte henne.
    Jag hoppas att det hjälper mig med! *håller tummarna för mig själv*
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13