• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly

Gomorron!
    Oförskämt pigg, med tanke på att jag varit på kryssning och sen ut på söder igårkväll
    Men vi var inte ute så sent igår kväll, kändes att man hade en kryssning i kroppen!!

• S vali s
    stora storken skrev 2009-07-05 08:42:35 följande:
    God morgon...här slog Wille upp ögonen vid 06.30....idag styr vi mot Västkusten troligen Halmstad...vi får se vart vi hittar en bra plats...
    Plötsligt blev jag tonåring för en stund
    Minns alla härliga tältsemestrar o andra äventyr i Halmstad under ngr år
    Östra stranden, Tylö sand..... *mysigt*
  • S vali s

Bara helt appropå sådär - fanken vad vidrigt det är med vuxna som inte har något bordsskick {#lang_emotions_throwup}
    Det är för mig ofatbart att en "normal" 50åring sitter och slevar i sig maten som värsta grisen att h*n dessutom tuggar med öpen mun, smaskar och det värsta av allt pratade med mat i munnen - att människan dessutom åt makaroner o falukorv med ketchup som h*n "rört ihop" till en smörja gjorde ju inte saken bättre {#lang_emotions_throwup}

Jag fixade bara at äta halva min lunch sen var jag spyfärdig och jag är banne mig inte speciellt äckelmagad i vanliga fall

Att småbarn "grisar" och låter när dom äter är en sak men vad fanken vuxna människor
    Om man nu inte fått uppfostran med sig hemifrån så borde man väl för fanken någon gång i livet titta på sina medmänniskor och se hur dessa beter sig vid matbordet

Sådär, då har jag spytt galla tillräckligt

Hoppas att ni alla haft en skön söndag, förutom min förstörda lunchrast så har min söndag varit helt ok

moddan: Det är tufft at ligga på topp

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-05 19:07:30 följande:
    Bara helt appropå sådär - fanken vad vidrigt det är med vuxna som inte har något bordsskick Det är för mig ofatbart att en "normal" 50åring sitter och slevar i sig maten som värsta grisen att h*n dessutom tuggar med öpen mun, smaskar och det värsta av allt pratade med mat i munnen - att människan dessutom åt makaroner o falukorv med ketchup som h*n "rört ihop" till en smörja gjorde ju inte saken bättre Jag fixade bara at äta halva min lunch sen var jag spyfärdig och jag är banne mig inte speciellt äckelmagad i vanliga fall Att småbarn "grisar" och låter när dom äter är en sak men vad fanken vuxna människor Om man nu inte fått uppfostran med sig hemifrån så borde man väl för fanken någon gång i livet titta på sina medmänniskor och se hur dessa beter sig vid matbordet Sådär, då har jag spytt galla tillräckligt Hoppas att ni alla haft en skön söndag, förutom min förstörda lunchrast så har min söndag varit helt ok moddan: Det är tufft at ligga på topp
    Det är inte kul med dåligt bordsskick, nej.
  • Caffreys
    modestyonly skrev 2009-07-05 11:48:21 följande:
    Gomorron!Oförskämt pigg, med tanke på att jag varit på kryssning och sen ut på söder igårkväll Men vi var inte ute så sent igår kväll, kändes att man hade en kryssning i kroppen!!
    Nej och inte var ni ute sent i Göteborg heller. Ha ha.
    Jag hade ju giltig orsak att missa tåget, jag försov ju mig. Liksom kommer man i säng vid 6 samma dag man ska åka. HA HA
  • MRSVi

Vi kom iväg på flyguppvisning, där fanns en massa kul, Antons favorit var att få krossa porslin... sen körde han en liten mini range rover, med Alice som passagerare, de fick sitta på förarplatsen i en polisbil o pilla på sirenerna, o Anton blev handbojad av en annan polis. Sen var det dragkamp, musik, kampsportsuppvisnig, bbq, o brandmansstafett... bland annat. En lyckad utflykt.

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-05 20:10:01 följande:
    Vi kom iväg på flyguppvisning, där fanns en massa kul, Antons favorit var att få krossa porslin... sen körde han en liten mini range rover, med Alice som passagerare, de fick sitta på förarplatsen i en polisbil o pilla på sirenerna, o Anton blev handbojad av en annan polis. Sen var det dragkamp, musik, kampsportsuppvisnig, bbq, o brandmansstafett... bland annat. En lyckad utflykt.
    Det låter som en totalupplevelse!
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-07-05 20:06:50 följande:
    Nej och inte var ni ute sent i Göteborg heller. Ha ha.Jag hade ju giltig orsak att missa tåget, jag försov ju mig. Liksom kommer man i säng vid 6 samma dag man ska åka. HA HA
    Nej men i fredags var jag vaken sent, men du får fråga Mokiia och Anette om hur dags dom la sig
  • Kazeer

I morgon ska jag gå till Apoteket och köpa ett Seaband. Det känns som hokus pokus och jag vet inte om jag riktigt tror på det men det kan vara värt ett försök. Postafen vågar jag inte testa igen. När jag väntade Gustav blev jag ännu mer illamående av Postafen. Hjälper inte Seaband så tänker jag ta kontakt med MVC för nu börjar jag bli trött på att "köra buss"

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13