Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God morgon!
Nyssvaknat, Belle sover än ![]()
Gomorron!
Oförskämt pigg, med tanke på att jag varit på kryssning och sen ut på söder igårkväll
Men vi var inte ute så sent igår kväll, kändes att man hade en kryssning i kroppen!!
Bara helt appropå sådär - fanken vad vidrigt det är med vuxna som inte har något bordsskick 
Det är för mig ofatbart att en "normal" 50åring sitter och slevar i sig maten som värsta grisen att h*n dessutom tuggar med öpen mun, smaskar och det värsta av allt pratade med mat i munnen - att människan dessutom åt makaroner o falukorv med ketchup som h*n "rört ihop" till en smörja gjorde ju inte saken bättre 
Jag fixade bara at äta halva min lunch sen var jag spyfärdig och jag är banne mig inte speciellt äckelmagad i vanliga fall
Att småbarn "grisar" och låter när dom äter är en sak men vad fanken vuxna människor
Om man nu inte fått uppfostran med sig hemifrån så borde man väl för fanken någon gång i livet titta på sina medmänniskor och se hur dessa beter sig vid matbordet
Sådär, då har jag spytt galla tillräckligt
Hoppas att ni alla haft en skön söndag, förutom min förstörda lunchrast så har min söndag varit helt ok
moddan: Det är tufft at ligga på topp ![]()
Vi kom iväg på flyguppvisning, där fanns en massa kul, Antons favorit var att få krossa porslin... sen körde han en liten mini range rover, med Alice som passagerare, de fick sitta på förarplatsen i en polisbil o pilla på sirenerna, o Anton blev handbojad av en annan polis. Sen var det dragkamp, musik, kampsportsuppvisnig, bbq, o brandmansstafett... bland annat. En lyckad utflykt.
I morgon ska jag gå till Apoteket och köpa ett Seaband. Det känns som hokus pokus och jag vet inte om jag riktigt tror på det men det kan vara värt ett försök. Postafen vågar jag inte testa igen. När jag väntade Gustav blev jag ännu mer illamående av Postafen. Hjälper inte Seaband så tänker jag ta kontakt med MVC för nu börjar jag bli trött på att "köra buss" ![]()