• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-07-05 20:40:37 följande:
    Jag hoppas att det hjälper mig med! *håller tummarna för mig själv*
    Jag tror att Apoteket är ganska gammalmodiga och vill nog säkert ha nån sorts dokumentation, på att det har effekt innan dom säljer något! Sen är det väl så att det beror på vilken typ av illamående man har om det har effekt! Men som du mår är det värt att pröva iaf!!
  • Kibell

Nu ska jag få min lilldonna och plocka undan i sitt rum sedan är det sängen.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Heisan

Halloj, här sov jag till 11 o sedan har jag tillbringat större delen utav dagen sovandes. Fattar inte varför j ag är så trött-helt slut...

I morgon ska vi köra Sandra till ridlägret...

• MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-05 20:33:59 följande:
    Annars kan ingefära hjälpa mot illamående.
    Det har jag också hört.
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-05 20:37:25 följande:
    Såg nämligen att ryan air hade billiga flygbiljetter och du visste väl nått billigt boende i era krokar?Vi kanske får ett ryck och gästar England så har Amelie även varit där.
    Vi har ett hotell runt hörnan där alla som hälsar på oss bor, de brukar ge oss lite rabatt... vi är borta sista veckan i juli, men har inget annat bokat, så hör av dig när/ om du bestämmer dig.
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-07-05 21:35:58 följande:
    Här har jag en liten kille med 39,5 i feber, hoppas det inte blir allt för långvarigt!!
    Hoppas han kryar på sig!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-05 21:35:58 följande:
    Här har jag en liten kille med 39,5 i feber, hoppas det inte blir allt för långvarigt!!

Hoppas att det är snabbt övergående *kram*

Idag kikade grannen på Linn, hon berättade att hennes kids hade sandloppor när dom var små och de utslagen såg ut precis som Linns utslag...
    Många bud... Vattkoppor har jag dock skippat totalt eftersom det bara är röda pricar/utslag som försvinner efter fyra-fem dagar
    Den late får brått när det blir kväll
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-05 21:38:08 följande:
    Hoppas att det är snabbt övergående *kram*Idag kikade grannen på Linn, hon berättade att hennes kids hade sandloppor när dom var små och de utslagen såg ut precis som Linns utslag...Många bud... Vattkoppor har jag dock skippat totalt eftersom det bara är röda pricar/utslag som försvinner efter fyra-fem dagar
    Ja man har gått igenom ett antal olika prickar på ungarna och oftast var det virus prickar!
    Men sandloppor, hur blir man av med dom isf??
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-05 21:38:08 följande:
    Hoppas att det är snabbt övergående *kram*Idag kikade grannen på Linn, hon berättade att hennes kids hade sandloppor när dom var små och de utslagen såg ut precis som Linns utslag...Många bud... Vattkoppor har jag dock skippat totalt eftersom det bara är röda pricar/utslag som försvinner efter fyra-fem dagar
    Sandloppor o vattkoppor rimmar nästan! Hur mår hon?
Svar på tråden Kärringmaffian del 13