• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Vi har fått en ny familjemedlem, en rävunge som föddes igår. Han heter Robin Hodd och man måste vara begåvad med en portion fantasi för att kunna se honom
    Han har tidningspapper i ett hörn som han kan kissa på och en vattenskål framställd, dessutom älskar han att klättra på Linns axlar

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-06 11:27:37 följande:
    Ta´t lungt bara o njut lite av semestern ochså
    Jodå men det är ju en del som behösv göra. Bra att ha rena kläder md sig
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-06 11:29:07 följande:
    Vi har fått en ny familjemedlem, en rävunge som föddes igår. Han heter Robin Hodd och man måste vara begåvad med en portion fantasi för att kunna se honom Han har tidningspapper i ett hörn som han kan kissa på och en vattenskål framställd, dessutom älskar han att klättra på Linns axlar
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-06 11:29:07 följande:
    Vi har fått en ny familjemedlem, en rävunge som föddes igår. Han heter Robin Hodd och man måste vara begåvad med en portion fantasi för att kunna se honom Han har tidningspapper i ett hörn som han kan kissa på och en vattenskål framställd, dessutom älskar han att klättra på Linns axlar
  • S vali s

Linn & Robin Hodd har lekt hela fm
    Jag passade på att rensa i Linns garderob - två stora pappkassar med urväxta kläder {#lang_emotions_surprised}
    Nu är allt under 98cl bort rensat

Blev riktigt luftigt i garderoben och jag försöker förtränga att Linns tvättkorg svämmar över på alla bredder uppe i tvättstugan

I morgon ska Linn till min syster - Linn ska sova borta för första gången
    Känns lite konstigt, en natt har jag sovit utan Linn, det var när vi var på bröllop förra året då Linn o Anna var hemma och Paul o jag sov på hotell

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-06 13:01:14 följande:
    Linn & Robin Hodd har lekt hela fm Jag passade på att rensa i Linns garderob - två stora pappkassar med urväxta kläder Nu är allt under 98cl bort rensat Blev riktigt luftigt i garderoben och jag försöker förtränga att Linns tvättkorg svämmar över på alla bredder uppe i tvättstugan I morgon ska Linn till min syster - Linn ska sova borta för första gången Känns lite konstigt, en natt har jag sovit utan Linn, det var när vi var på bröllop förra året då Linn o Anna var hemma och Paul o jag sov på hotell
    Vad spännande.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-06 13:07:16 följande:
    Vad spännande.
    Dagis är ju sommarstängt och eftersom vi bara behövde dagis en dag den här veckan så tyckte jag att det kändes skönare att lösa det med syrran
    Linn ser fram emot att få busa med kusinerna, klappa hästarna och bli allmänt ompysslad

Paul o jag funderar på att ta tillfället i akt och gå på bio... men i ärlighetens namn så skulle jag helst av allt bara sitta hemma i tv-soffan o njuta av lugnet
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-06 13:16:58 följande:
    Dagis är ju sommarstängt och eftersom vi bara behövde dagis en dag den här veckan så tyckte jag att det kändes skönare att lösa det med syrran Linn ser fram emot att få busa med kusinerna, klappa hästarna och bli allmänt ompysslad Paul o jag funderar på att ta tillfället i akt och gå på bio... men i ärlighetens namn så skulle jag helst av allt bara sitta hemma i tv-soffan o njuta av lugnet
    Det är ju bra om du kan ha ett ställe för avlastning, nu när du har blivit av med en barnvakt
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-06 13:38:07 följande:
    Det är ju bra om du kan ha ett ställe för avlastning, nu när du har blivit av med en barnvakt
    Precis, nu får man lov att vidga sina vyer lite

Linn hittade nyss ett foto på Anna
    - Å min allra käraste syster.... ååå vad du är vacker.... å min egen syster.....
    {#lang_emotions_heart}
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-06 13:39:30 följande:
    Precis, nu får man lov att vidga sina vyer lite Linn hittade nyss ett foto på Anna- Å min allra käraste syster.... ååå vad du är vacker.... å min egen syster.....
    Hon har en dramatisk ådra!!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13