• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-06 13:41:59 följande:
    Hon har en dramatisk ådra!!
    Ja hon har ju det... hon ser nog alldeles för mycke Prinsessfilmer
  • Heisan

Halloj, har varit o lämnat Sandra på ridläger, var tvungen att stanna på Coop först o köpa regnkläder o stövlar.. På coop har de slutat med "stora" barnkläder, men jag lyckades hitta ett dyrare märke så ett svart regnställ för drygt 700:- plus ett par stövlar för 300:- Tretorn så jag hoppas att de håller lite i alla fall...
    Fast det var inte vad jag hade råd att lägga ut, men men...

Sedan har jag tillbringat x-antal timmar-nåja nästan fem-med bråkiga o gnälliga UNGAR, så nu har jag en huvudvärk som inte går av för hackor...

• modestyonly

Oscar citerar mycket från filmer, nu är det Ninja turtles som gäller!!
    Häromdagen, när han gick och köpte pizza med Fabian och Anton, så stannade han plötsligt och sa; "Bröder vi måste enas".....snacka om att dom blev paffa

• S vali s
    Heisan skrev 2009-07-06 13:55:10 följande:
    Halloj, har varit o lämnat Sandra på ridläger, var tvungen att stanna på Coop först o köpa regnkläder o stövlar.. På coop har de slutat med "stora" barnkläder, men jag lyckades hitta ett dyrare märke så ett svart regnställ för drygt 700:- plus ett par stövlar för 300:- Tretorn så jag hoppas att de håller lite i alla fall...Fast det var inte vad jag hade råd att lägga ut, men men... Sedan har jag tillbringat x-antal timmar-nåja nästan fem-med bråkiga o gnälliga UNGAR, så nu har jag en huvudvärk som inte går av för hackor...
    Gnälliga ungar är inge kul
    Linn befann sig i gnällträsket förra veckan och det räckte mer än väl med ett gnälligt barn

Idag är Linn en liten ängel - hon leker för sig själv och är alldeles underbar att lyssna till
  • Heisan

Hur man förvirrar en tre-åring:
    -Är Nemo borta?
    -Nej, den är där.
    -Men varför heter den Hitta Nemo om den inte är borta?
    -*fundersam min*

• Heisan
    modestyonly skrev 2009-07-06 13:56:42 följande:
    Oscar citerar mycket från filmer, nu är det Ninja turtles som gäller!! Häromdagen, när han gick och köpte pizza med Fabian och Anton, så stannade han plötsligt och sa; "Bröder vi måste enas".....snacka om att dom blev paffa
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-07-06 13:56:52 följande:
    Gnälliga ungar är inge kul Linn befann sig i gnällträsket förra veckan och det räckte mer än väl med ett gnälligt barn Idag är Linn en liten ängel - hon leker för sig själv och är alldeles underbar att lyssna till
    De inte bara gnällde-Emma o Morgan slogs o retades...*blä*
    O så hade hundfan snott en påse ur Sandras packning-märkte jag när vi kom hem, så nu har hon två t-tröjor o två tjocktröjor mindre med sig..*grrr*
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-06 13:56:42 följande:
    Oscar citerar mycket från filmer, nu är det Ninja turtles som gäller!!Häromdagen, när han gick och köpte pizza med Fabian och Anton, så stannade han plötsligt och sa; "Bröder vi måste enas".....snacka om att dom blev paffa

Ninja Turtels Jag trodde dom var döda för länge sen Minns att Joakim kollade på dom när han var liten
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-06 14:01:56 följande:
    Hur man förvirrar en tre-åring:-Är Nemo borta?-Nej, den är där.-Men varför heter den Hitta Nemo om den inte är borta?-*fundersam min*
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-06 11:29:07 följande:
    Vi har fått en ny familjemedlem, en rävunge som föddes igår. Han heter Robin Hodd och man måste vara begåvad med en portion fantasi för att kunna se honom Han har tidningspapper i ett hörn som han kan kissa på och en vattenskål framställd, dessutom älskar han att klättra på Linns axlar

När jag läste detta första gången, lite slarvigt, så trodde jag verkligen att ni hade hittat en rävunge. Men att den skulle klättra på Linns axlar ställde jag mig frågande till. Ytterligare en genomläsning då jag även uppfattade "en portion fantasi" och så föll bitarna på plats.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13