Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Gokväll kärringar
Hemma igen efer en kväll på jobbet
På em ringde min enhetsledare och berättade att jag skulle ha en "introduktion" med mig ikväll...
*suck* var min första tanke men tjejen som gick dubbelt med mig var supertrevlig och duktig på att ta egna intiativ så jag behövde inte "lära" henne så mycke
MrsV: Hoppas att det inte är ngt allvarligt med V utan at han bara har en dålig dag eller två...
God kväll....
Vi har haft en super dag i Smögen där vi ätit gott och njutit av sol/värme...
Vi har även åkt båt...
Det var en sån här tur båt därför har W ingen flytväst...i annat fall då vi åker båt på Gräsö är flytväst obligatoriskt för stora som små...

En bild på Smögen...

SÅ här avslutade vi kävllen med färska smögen räkor...

Såg nu att min kamera måste byta datum nån gång mitt på dan....
..hmmmmmmmm....stämmer inte riktigt med tid/datum...
....
Ja ja...får ta tag i det sen...nu väntar sängen...här snarkas för fullt redan... ![]()
Storken, vilka härliga bilder
Ni ser ut att ha det bra.
Borde gå och lägga mig...
storken: dET SER BÅDE GOTT O MYSIGT UT I sMÖgen ![]()
Fasen, jag trampade på ett utav barnen spel o vet inte hur jag skall få den att sluta låta.. Har nu låst in den i en låda.. Hoppas att den lägger av utav sig själv...
God morgon!
I går kväll var jag så trött att jag somnade i soffan med datorn i knät
Storken: Smögen ser härligt ut. Hoppas ni har det trevligt, men det vernar ni ju ha ![]()
Moddan: Kom ni i säng igår eller var Oscar pigg halva natten?
Svalis: Kul med någon som kan ta egna initiativ!
Heisan: Slutade leksaken att låta?
Kibell: Ny dag, nya tag...
God morgon!
Snubblade på snabeldjuret, ont i vristen på den ena foten och har även en blodfylld blåsa under hälen på den andra foten. Drickyoughurten letade sig ut och skvätte ner delar av rummet. Jag höll på att köra in huvudet i väggen men lyckades återfå balansen.
Det är farligt med städning.
Idag ska jag till företagsläkaren sen återlämna datorn jag hittade. Fattar ni vad tacksam tjejen är hon höll bla på med examensarbete som fanns i datorn. Tänk sån tur hon hade att jag var en ärlig person.
God morgon!
Fy vilket trist väder vi har.
Ja jag har hunnit med det viktigaste ![]()