• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Idag är jag inte lika lyrisk över mina Seaband

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    Caffreys skrev 2009-07-07 08:31:52 följande:
    God morgon!Snubblade på snabeldjuret, ont i vristen på den ena foten och har även en blodfylld blåsa under hälen på den andra foten. Drickyoughurten letade sig ut och skvätte ner delar av rummet. Jag höll på att köra in huvudet i väggen men lyckades återfå balansen. Det är farligt med städning.
    Aj aj aj Hur är det med vrist och blåsa nu?
    Caffreys skrev 2009-07-07 08:34:09 följande:
    Idag ska jag till företagsläkaren sen återlämna datorn jag hittade. Fattar ni vad tacksam tjejen är hon höll bla på med examensarbete som fanns i datorn. Tänk sån tur hon hade att jag var en ärlig person.
    Inte undra på att tjejen är tacksam om hennes examensarbete finns på datorn.
  • Kazeer
    modestyonly skrev 2009-07-07 11:11:12 följande:
    Gomorron!Jo jag fick min lilla ninja i säng igår runt 23, sen sov vi till 10, båda två Anton har börjar sitt första sommarjobb igår, han ska hjälpa till med aktiviteter för äldre! Jag fick ett sms idag; "Vi ska på utflykt, till Sundbyberg och fika", så han är mycket nöjd, han tyckte det var soft att få betalt för sånt enkelt jobb Vi ska försöka packa ihop oss och dra oss mot Eskilstuna, framemot kvällen! Imorgon tänkte vi göra en dagsutflykt, med innehåll beroende på väder!!Sen på torsdag är det allvaret, med begravning och det känns i hela kroppen att det är en allvarlig vecka!!
    *kram* Jag kan inte ens börja föreställa mig hur du känner inför torsdagens begravning...

Hoppas ni ändå får skoj på morgondagens utflykt.
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-07-07 11:35:23 följande:
    *kram* Jag kan inte ens börja föreställa mig hur du känner inför torsdagens begravning...Hoppas ni ändå får skoj på morgondagens utflykt.
    Bra att göra lite saker, det är iaf en distraktion!!
    Trist att dina seaband, inte funkar lika bra idag
  • MRSVi

Vincent Katt har en öroninfektion o feber. Fantastiska nyheter, tycker jag, som redan hade börjat ta farväl av honom.

• MRSVi

Storken: Älskar dina bilder! Jag var i Smögen för många år sen, det var verkligen vackert.

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-07 12:26:28 följande:
    Vincent Katt har en öroninfektion o feber. Fantastiska nyheter, tycker jag, som redan hade börjat ta farväl av honom.
    Ja, tur i oturen att det inte var värre!!
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-07-07 11:11:12 följande:
    Gomorron!Jo jag fick min lilla ninja i säng igår runt 23, sen sov vi till 10, båda två Anton har börjar sitt första sommarjobb igår, han ska hjälpa till med aktiviteter för äldre! Jag fick ett sms idag; "Vi ska på utflykt, till Sundbyberg och fika", så han är mycket nöjd, han tyckte det var soft att få betalt för sånt enkelt jobb Vi ska försöka packa ihop oss och dra oss mot Eskilstuna, framemot kvällen! Imorgon tänkte vi göra en dagsutflykt, med innehåll beroende på väder!!Sen på torsdag är det allvaret, med begravning och det känns i hela kroppen att det är en allvarlig vecka!!
    Hoppas torsdag blir uthärdlig. Skönt att ni lyckas hitta glädjeämnen mitt i allvaret också, trots att livet är tungt.
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-07 12:26:28 följande:
    Blir det antibiotika då?
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-07 12:58:01 följande:
    Blir det antibiotika då?
    Han fick två sprutor, en antibiotika o en smärtstillande. Nu är han glad igen.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13