• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-07 13:02:26 följande:
    Han fick två sprutor, en antibiotika o en smärtstillande. Nu är han glad igen.
    Jag såg på FB att han hade fått tillbaka sitt "purr".
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Heisan

Hua, sov till kvart i elva, har varit ute hos mina älskade hästar..
    Är helt seeeg i hjärnan-alltså mer än vanligt..
    Igår gick strömmern, alltså på natten, jag bytte varenda jefla propp i huset tills jag kom på att det nog var en spak i elskåpet som skulle petas till-vilket det var... Men då sparade jag lite ström i alla fall....

Försöker leta efter ett regntäcke till Hälge, men är nog för korkad, fattar inte vilken storlek han ska ha.. Har i alla fall köpt hans första grimma..
    Men vilket jobb det komemr att bli att ha två hästar varav ett föl..*jag är INTE klok*

• Caffreys

precis hemkommen. Tillbringat ungefär4 timmar hos företagshälsovården idag. Förlängd sjukskrivning tom 6 augusti.

• Caffreys
    Heisan skrev 2009-07-07 14:59:56 följande:
    Hua, sov till kvart i elva, har varit ute hos mina älskade hästar.. Är helt seeeg i hjärnan-alltså mer än vanligt..Igår gick strömmern, alltså på natten, jag bytte varenda jefla propp i huset tills jag kom på att det nog var en spak i elskåpet som skulle petas till-vilket det var... Men då sparade jag lite ström i alla fall....Försöker leta efter ett regntäcke till Hälge, men är nog för korkad, fattar inte vilken storlek han ska ha.. Har i alla fall köpt hans första grimma.. Men vilket jobb det komemr att bli att ha två hästar varav ett föl..*jag är INTE klok*
    Kolla här. Har själv handlat ridkläder till mig där brukar ha hyfsade priser.

www.hooks.se
  • Heisan
    Caffreys skrev 2009-07-07 16:35:37 följande:
    precis hemkommen. Tillbringat ungefär4 timmar hos företagshälsovården idag. Förlängd sjukskrivning tom 6 augusti.
    Skönt att du fick fortsatt sjukskrivning, trist att du mår dåligt...
  • Heisan
    Caffreys skrev 2009-07-07 16:44:13 följande:
    Kolla här. Har själv handlat ridkläder till mig där brukar ha hyfsade priser. www.hooks.se
    Jo jag har kollat på Hööks o hittat ett jättegulligt täcke.. Jag har bara problem med vilken storlek jag behöver...Han växer ju den lilla, o jag vill undvika att behöva köpa ett täck i varje storlek eftersom de kostar 5-600:- st..
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-07 16:35:37 följande:
    Får du annat stöd på jobbet också?
  • Caffreys
    Heisan skrev 2009-07-07 16:46:53 följande:
    Skönt att du fick fortsatt sjukskrivning, trist att du mår dåligt...
    Fast det är helt klart påväg mot rätt håll
  • Caffreys
    MRSVi skrev 2009-07-07 16:54:14 följande:
    Får du annat stöd på jobbet också?
    Går hos en coach på egen begäran.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13