• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-14 21:06:36 följande:
    God kväll!Enliten hälsningr fran ett varmt och klibbigt Schweiz!Nu börjar jag längta hem Det har väl gatt bra. Belle är bara en aningen tjatig, gnällig och allmänt ego! Hon verkar inte riktigt funka sa fort vi är fler Trist, men vi far jobba med det.
    Det är klart det är jobbigt för Bell, hon är ju van att ha dig o din uppmärksamhet för sig själv

storken: *pust* jag glömde ju att titta {#lang_emotions_dreamer}
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-14 21:22:08 följande:
    God kväll själv! Synd att Isabelle gnäller, men å andra sidan är hon ju van att ha dig helt för sig själv, så det är väl inte så konstigt.
    Iofs inte heller van att dela med andra barn.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Storken: Wille ser härligt brun ut

Kibell: Tråkigt att Belle inte är på humör.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

En fråga sådär bara i största allmänhet - hur många par skor har ni till era barn Ja, skor som dom använder nu i sommar tex 

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-14 21:22:48 följande:
    Det är klart det är jobbigt för Bell, hon är ju van att ha dig o din uppmärksamhet för sig själv storken: *pust* jag glömde ju att titta
    Men det känns som om hon är "the bad guy" och dom andra barnen "the good guys".
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-14 21:23:51 följande:
    En fråga sådär bara i största allmänhet - hur många par skor har ni till era barn Ja, skor som dom använder nu i sommar tex 
    Alldeles för manga
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-14 21:23:19 följande:
    Iofs inte heller van att dela med andra barn.
    Äh, men det kommer hon ju att växa ifrån.
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-14 21:24:50 följande:
    Men det känns som om hon är "the bad guy" och dom andra barnen "the good guys".
    Jag förstår att det känns så men... man får inte glömma att Bells vardag består av dig o henne, visst är hon van från förskolan att dela med sig osv men det är inte samma sak som att det fungerar på "hemmaplan" eller som nu då ni är på semester och hon dessutom hamnar i underläge just för att ni inte är på hemmaplan, det är inte hennes territorium.
    *svamlar vidare och inser att ingen förstår vad jag menar*

• S vali s
    Kibell skrev 2009-07-14 21:25:37 följande:
    Alldeles för manga
    Bra, då finns det fler alltså
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-14 21:23:51 följande:
    Gustav har två par sandaler, som just nu används flitigt. Sedan har han ett par tunna gymnastikskor (som han vägrar använda) och ett par tjockare gymnastikskor (som han gärna använder). Ibland vill han ha på sig "promenadskorna" från i våras. Sedan har han två par stövlar...
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13