• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 12:45:35 följande:
    Gungan ser kul ut!Hur länge har ni hunden, en vecka?
    Ja tills på söndag... Han är jättego men har ett helt annat temprament 'n vad Molly har.
    Molly är ju en sengångare, här är det hundratjugoknyck hela tiden, så fort man rör sig så kommer han sättande... Jag är inte van vid det, jag blir stressad
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 12:46:58 följande:
    Ja tills på söndag... Han är jättego men har ett helt annat temprament 'n vad Molly har.Molly är ju en sengångare, här är det hundratjugoknyck hela tiden, så fort man rör sig så kommer han sättande... Jag är inte van vid det, jag blir stressad
    Men då är det ju inte så länge kvar, det kan de andra fixa!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 12:49:07 följande:
    Men då är det ju inte så länge kvar, det kan de andra fixa!
    Självklart, ingen har protesterat.... än!
  • S vali s

Linn o jag var precis om hämtade posten
    Förra veckan hade jag en bild med i Norrtäljetidningen, nu hade den bilden valts till veckans ögonblick
    Priset Pockeogram på 10 pocketböcker
    Lite kul måste jag erkänna att det är att få lite mer än bara äran  

• Kibell

Hejsan!
    Ja idag var det lite varmare men ändå blåste det lite kyligt vid badet. morgon blir det en till. Lite kul för Belle att få en kompis. Idag var dom 3 lärare!
    Belle lärde sig iaf att doppa huvudet under vattnet Annars har der typ varit halva bara. Men slappna av så hon skulle flyta kunde hon inte. Hon var stel som en pinne

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-21 13:10:00 följande:
    Linn o jag var precis om hämtade posten Förra veckan hade jag en bild med i Norrtäljetidningen, nu hade den bilden valts till veckans ögonblick Priset Pockeogram på 10 pocketböcker Lite kul måste jag erkänna att det är att få lite mer än bara äran  
    Grattis!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 13:10:00 följande:
    Linn o jag var precis om hämtade posten Förra veckan hade jag en bild med i Norrtäljetidningen, nu hade den bilden valts till veckans ögonblick Priset Pockeogram på 10 pocketböcker Lite kul måste jag erkänna att det är att få lite mer än bara äran  
    Åh vad kul! Grattis!
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-21 13:46:10 följande:
    Hejsan!Ja idag var det lite varmare men ändå blåste det lite kyligt vid badet. morgon blir det en till. Lite kul för Belle att få en kompis. Idag var dom 3 lärare!Belle lärde sig iaf att doppa huvudet under vattnet Annars har der typ varit halva bara. Men slappna av så hon skulle flyta kunde hon inte. Hon var stel som en pinne
    Det var modigt.
  • MRSVi

Mina barn vill inte leka med mig... "du kan väl sätta på datorn eller baka nånting?" Hmpf.

• S vali s
    Kibell skrev 2009-07-21 13:46:10 följande:
    Hejsan!Ja idag var det lite varmare men ändå blåste det lite kyligt vid badet. morgon blir det en till. Lite kul för Belle att få en kompis. Idag var dom 3 lärare!Belle lärde sig iaf att doppa huvudet under vattnet Annars har der typ varit halva bara. Men slappna av så hon skulle flyta kunde hon inte. Hon var stel som en pinne
    Kul att det går framåt o kul att det kommer en till
    Kibell skrev 2009-07-21 13:47:14 följande:
    Grattis!
    Tack för Grattisarna
    Firade det hela m,ed att beställa 2pocket till min man
Svar på tråden Kärringmaffian del 13