• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-21 13:58:12 följande:
    Mina barn vill inte leka med mig... "du kan väl sätta på datorn eller baka nånting?" Hmpf.
    Stackars dig
  • S vali s

Min dotter ligger ute i sin gunga - hon har en filt på sig så det gör inte så mycket att det regnar

• Kibell

Här är det mörkt och regnar...ska duscha sen sätt på en av filmerna jag beställt, Den stora vandringen 1. Beställde även tvåan+ nr 4 och 5 av Harry Potter. 69:-/st!

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Här blåste det upp rejält och kom en störtskur men nu skiner solen igen

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-21 14:23:41 följande:
    Här blåste det upp rejält och kom en störtskur men nu skiner solen igen
    Ja nu lyser solen igen här med
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Linn gick in på vårat rum... det blev alldeles tyst och nu när jag tittade in så ligger hon o sover {#lang_emotions_surprised}

Jag hoppas att det beror på att hon somnade sent igår o vaknade tidigt i morse och inte pga av att jag tyckte att hon kändes lite varm på fm....

• MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-21 14:15:08 följande:
    Här är det mörkt och regnar...ska duscha sen sätt på en av filmerna jag beställt, Den stora vandringen 1. Beställde även tvåan+ nr 4 och 5 av Harry Potter. 69:-/st!
    Ser Isabelle på Harry Potter?
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-21 14:38:50 följande:
    Linn gick in på vårat rum... det blev alldeles tyst och nu när jag tittade in så ligger hon o sover Jag hoppas att det beror på att hon somnade sent igår o vaknade tidigt i morse och inte pga av att jag tyckte att hon kändes lite varm på fm....
    Håller en tumme.
  • MRSVi

Jag tog en sväng i trädgården med kameran i regnet... o blev blöt om ryggen. Man håller ju paraplyet så att inte kameran ska bli blöt, o när man då böjer sig framåt är det kört. Men jag torkar väl.

• S vali s

Harry Potter.... Jag är nog en av de få som vare sig läse böckerna eller sett filmerna
    Jag började läsa första Harry P för Anna precis när dom kom *gäsp* Vi gav upp efter ett par sidor, så tråkig....
    Kanske borde vi haft mer tålamod men jag vill att en bok "fångar mig" direkt

Svar på tråden Kärringmaffian del 13