• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Tittat på Leila bakar och blev grymt baksugen.
    Kanske skulle ta och göra det någon dag

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Ingen här...då går jag väl och kollar tv då...

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

Jag tittar in en kortis! Jagb har städat hemma idag, sen när det var snyggt, så skulle vi fixa Fabians rum! Så då skulle det ut grejer ur klädkammaren, så nu ser det ut som skit igen

• Heisan

Svalis-Hälge mår finfint. Han växer som ogräs o är superhärlig...

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-22 22:25:40 följande:
    Jag tittar in en kortis! Jagb har städat hemma idag, sen när det var snyggt, så skulle vi fixa Fabians rum! Så då skulle det ut grejer ur klädkammaren, så nu ser det ut som skit igen

Så trist men trösta dig med att det hade sett ännu värre ut om du inte hade städat innan *kram*

Linn & jag har haft en helkväll, ja iallafall om man ser det med Linns ögon själv tyckte jag väl att det kändes lite trögt att leka med hästarna efter sådär en två timmar
    Nåja, Linn var som sagt road

När vi kom ut nu ikväll låg det en fd fågel på trappan {#lang_emotions_throwup} Typ bara fjädrarna o skelettet kvar, resten hade nog Nosse mumsat i sig {#lang_emotions_throwup}
  • Kibell

Dags för sängen.
    Började kika på Harry potter men efter 45 minuter så började ögopnen klippa. Samma sak varje gång jag sätter på en film jags ka se

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-22 22:57:15 följande:
    Dags för sängen.Började kika på Harry potter men efter 45 minuter så började ögopnen klippa. Samma sak varje gång jag sätter på en film jags ka se
    Lika bra att gå o sova
    Hoppas att ni får hyfsat väder på simskolan och att dina pms dragit vidare
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-22 23:01:56 följande:
    Lika bra att gå o sova Hoppas att ni får hyfsat väder på simskolan och att dina pms dragit vidare
    Ja det hoppas jag med. Brukar vara värst precis innan. Så nu när det kommit igång så lägger det värsta sig.
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13