• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-23 22:49:14 följande:
    Jag har nån musikkanal på på tvn, nyss var det en gammal Simply Red låt, o jag kom i håg en bok jag läste en gång, där barnvakten skrämde livet ur barnen genom att visa Simply Red omslag för dem, o säga att om de inte gick o la sig snällt skulle han komma o ta dem. Uj, vad jag skrattade.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-23 22:49:14 följande:
    Jag har nån musikkanal på på tvn, nyss var det en gammal Simply Red låt, o jag kom i håg en bok jag läste en gång, där barnvakten skrämde livet ur barnen genom att visa Simply Red omslag för dem, o säga att om de inte gick o la sig snällt skulle han komma o ta dem. Uj, vad jag skrattade.
  • Kibell

Nu är det dags att  sova.

God natt på er!

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Nu är jag på dåligt humör

Hela dagen har jag längtat efter lugn o ro, att få sitta ner en stund framför tv´n och börja sticka.
    Slår mig ner, greppar stickningen och sen kan ni ju räkna ut vad som inträffade

Mysan vaknade till liv och skulle självklart fightas med mina stickor, med mitt garn... efter en kvart är mina ben-armar-händer helt sönderrivna och jag på ett uruselt humör {#lang_emotions_demon}

Först Linn som jiddrat hela dagen och inte somnade förns vid halv elva och sen kattrackarn på det och... nej det går inte att stänga in henne, kompostgrinden klättrar hon över på ett kick och skulle man mot all förmodan ens tänka tanken att stänga dörren till Annas rum så jamar hon hjärtskärande
    Kort sagt, jag lär inte kunna sticka på bra länge...
    Ilandsproblem jag vet men just nu är jag rätt less o då blir Ilandsproblem jävligt jobbiga

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-23 23:10:46 följande:
    Nu är jag på dåligt humör Hela dagen har jag längtat efter lugn o ro, att få sitta ner en stund framför tv´n och börja sticka.Slår mig ner, greppar stickningen och sen kan ni ju räkna ut vad som inträffade Mysan vaknade till liv och skulle självklart fightas med mina stickor, med mitt garn... efter en kvart är mina ben-armar-händer helt sönderrivna och jag på ett uruselt humör Först Linn som jiddrat hela dagen och inte somnade förns vid halv elva och sen kattrackarn på det och... nej det går inte att stänga in henne, kompostgrinden klättrar hon över på ett kick och skulle man mot all förmodan ens tänka tanken att stänga dörren till Annas rum så jamar hon hjärtskärande Kort sagt, jag lär inte kunna sticka på bra länge... Ilandsproblem jag vet men just nu är jag rätt less o då blir Ilandsproblem jävligt jobbiga
    Ska jag hitta inlägget där du skrev att du var vanvettigt kär i henne?! Om du behöver påminnas...
  • Heisan

"Mamma, jag vill inte ha ett sårat hjärta, snälla ge mig en chans..."

Detta är Emma som vill äta kvällsmat med de andra istället för att gå o lägga sig...-Hon ligger på knä framför mig o upprepar det om o om igen....

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-23 23:13:31 följande:
    Ska jag hitta inlägget där du skrev att du var vanvettigt kär i henne?! Om du behöver påminnas...
    Paul hummade om nå´t liknande men.. just nu är hon billig, ja hon säljs i paketpris med en sovande 3åring {#lang_emotions_cool}
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-23 23:16:24 följande:
    "Mamma, jag vill inte ha ett sårat hjärta, snälla ge mig en chans..."Detta är Emma som vill äta kvällsmat med de andra istället för att gå o lägga sig...-Hon ligger på knä framför mig o upprepar det om o om igen....
    Såra du ditt barn och lev med det resten av livet {#lang_emotions_dreamer}
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-23 23:29:31 följande:
    Paul hummade om nå´t liknande men.. just nu är hon billig, ja hon säljs i paketpris med en sovande 3åring
    Jag tar dem. Om du betalar flygresan o stoppar ner ett paket Doodles...?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-23 23:32:54 följande:
    Jag tar dem. Om du betalar flygresan o stoppar ner ett paket Doodles...?
    Jag stoppar ner två påsar Doodles, lite dip, en ABBAs skaldjursstuvning o en tub messmör
Svar på tråden Kärringmaffian del 13