Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Kazeer skrev 2009-08-19 09:35:38 följande:
    Mina tånaglar är (nästan) alltid målade under sommarhalvåret. Naglarna på fingrarna är målade året om ... fast inte alltid  
    Jag har aldrig varit mycket för att måla naglarna, tånaglarna, blir det på sommaren, mest för att det ska se lite bättre ut i sandaler! Fingernaglarna, får vi inte ha målade av hygieniska skäl på jobbet!!
  • modestyonly

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och bokat tid, för att få bukt med min stela nacke, som får mig att bli "galen"!!!

Strax ska jag till jobbet och hoppas det blir en lugn em/kväll!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-19 20:01:15 följande:
    Ja det var riktigt mysigt i parken, oftast blir ju de där "spontana" grejerna man gör väldigt lyckade Linn sitter o bläddrar i en postorderkatalog, fick syn på en tjej i skinnjacka o thigts - Wow kolla mamma vilken tuffing, sån vill jag ochså ha.... då skulle du bli facinerad
    Hon kanske ska ta över Oscars skinnjacka, på tjejer ska dom ju vara tajta

Idag har jag varit skitförbannad på jobbet, en av ssk har nån jävla bokstavkombination, för hon kan f-n inte kommunicera som folk!!! (har inte gått över helt)
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-19 21:07:59 följande:
    Jag har sett att dom har "skinnjackor" på Hm, har faktiskt funderat på att köpa en Är Oscars för liten o du ska sälja den kan du ju alltid hojta till
    Jag tänkte lägga ut den på Tradera, men du kan få första tjing, men Linn kankse behöver prova den först, tror den är en 98...eller kan det vara 104???...hmmm...får kolla när jag orkar lyfta på röven..
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-19 21:26:34 följande:
    Jag vill jättegärna prova den på Linn
    98 var det på den!!!
  • modestyonly

stora storken skrev 2009-08-19 21:45:55 följande:

Nu ska jag kasta mig i säng....god natt...
    Jag också, ska vara på jobbet kl 7
  • modestyonly
    Heisan skrev 2009-08-19 21:56:45 följande:
    God kväll-här har jag möblerat om o sover numera inte i vardagsrummet utan i det rum som var Lynnens tidigare-det är typ bara en säng som får plats där-är en utbyggnad.För ett par nätter sedan hade visst en Polskreggad bil stannat utanför mitt hus, fyra män hade gått runt mitt hus o kollat...
    Skumt!! Hoppas dom inte dyker upp igen, då får du ringa polisen, eller dina grannar!!
  • modestyonly

Jag har jobbat klart för idag och varit hos sjukgymnasten och han knäckte loss lite låsningar! Nu kan jag inte skjuta upp städningen mer! Jag har em/kväll idag och em imorgon på mig och imorgon ska jag dessutom handla...

• modestyonly

Gokväller...jag skulle städa ja, sen ringde J och ville att vi skulle gå och käka och äta måste man ju, så blev det 2 starköl och det som skulle ta en timme tog 3 timmar...men nu blir det nog roligare att städa..haha...

Svininfluensan ja...jag kan inte med att känna att det är på "riktigt" liksom..är det verkligen värre än vanlig flunsa??

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-20 20:27:38 följande:
    Nej, som jag skrev här ovanför, tror jag inte det.Skippa städningen tills en annan dag!
    Jag har gjort det och en "annan dag" har kommit nu!!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13