Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Kazeer skrev 2009-08-27 20:23:49 följande:
    På dagarna är det varmt, soligt och somrigt men på kvällarna märks det att hösten är på väg. Det skymmer redan
    Ja det har blivit betydligt mörkare ute på kvällen!!!

Jag har varit på föräldramöte i Antons nya skola! Tog knappt en timme, mycket trevlig skola verkar det som
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-27 20:56:12 följande:
    Förutom mina två paket med vanligt florsocker hittade jag dessutom ett paket med florsocker med chokladsmak. Det paketet har jag definitivt fått av pappa och han i sin tur har fått det på Danisco (numera Dan Sugar ... om det inte har bytt namn igen ... tänk när det hette Sockerbolaget).
    Går ju att använda som vanligt socker också, om det skulle knipa! Jag har provat när strösockret varit slut!!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-27 21:01:26 följande:
    Gillar han den också?
    Ja han är väldigt positiv!!! Bra mat, bra kompisar, gym på skolan!!
  • modestyonly

God morgon...
    Min nacke tar livet av mig...eller gör mig iaf på dåligt humör, eftersom jag vaknar med huvudvärk, tråkigt!!

Ska försöka betala räkningar nu, det blir ja förmodligen inte på bättre humör av...jaja ibland visar sig livet inte från den ljusa sidan!!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-28 08:51:58 följande:
    Vad är det för fel på nacken?
    Låsning! Irriterande att en kiropraktor skulle kunna lösa saken om jag hade haft 600 att lägga på det!
  • modestyonly
    Heisan skrev 2009-08-28 16:48:37 följande:
    Halloj, nu har jag fått mitt mobila bredband. O en notebook. Liten men naggande god.. Smileysar ser väldigt roliga ut i miniformat...Nu har jag bokat murare för att komma o fixa stoppet i skorstenen. På tisdag-jag måste elda idag så vi alla får duscha. Jag hoppas att brandlarmet inte sätter igång som det gjorde förra gången...
    Jo vi har fattat galoppen!!!
  • modestyonly

God morgon, jag har sovit hela natten och hade inte huvudvärk när jag vaknade!! Jippi!!!

Jag ska ta en lite röj här hemma, en dusch och packa lite, sen beger vi oss ut på öppet vatten

Svalis: Kul med bra kurs och lycka till idag!!

Kazeer: Vad sött att dom satt och sov framför Bamse

• modestyonly

Vi har kommit i land och det var en ganska lugn kryssning!! Men trött är man alltid efter en sån...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13