Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

S vali s skrev 2009-08-25 22:02:32 följande:
    Du bara jobbar o jobbar du, antingen på jobbet eller på hemmaplan
    Ja men jag är bra på att lata mig också
  • modestyonly

God morgon!
    Jag satte alarmet på 9 och har nu intagit frukost!

Nu har jag en dryg timme på mig innan jag ska till sjukgymnasten, sen tänkte jag veckohandla, så att ägna tiden när Oscar är på dagis åt att lägga upp auktioner blir det inte mycket av!! Men han är ju en ganska lugn sköldpadda, så jag kan ju ordna med det ikväll!!!

• modestyonly
    Caffreys skrev 2009-08-26 07:33:39 följande:
    God morgon alla!Hoppas ni får en bra dag. Jag ska på möte idag med min chef, en från HR, läkaren från företagshälsovården och försäkringskassan.Idag har jag även startat en 5 dgrs. fasta för att rensa ut i kroppen. Sen blir det ett sundare mattänk. Även om jag äter ok nu så kan det bli ännu bättre.
    Lycka till!!

Jag klarar inte av att fasta, jag tror jag ska svimma redan efter lunch och då kan jag lätt gå utan något alls till lunch i vanliga fall, så det ligger i psyket!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-26 09:32:53 följande:
    God morgon.Maken släppte ut katten, "för hon verkade så mycket bättre", o fick sedan gå ut o hämta ner henne från ett staket där hon inte kunde komma ner... "det är nog bäst att vi håller henne inne några dar" sa han! Nähä?! Som jag sa i går? Verkligen?
    För en del tar vissa saker längre tid att sjunka in bara
  • modestyonly

Jag har krånglat med paket som ska skickas, som jag sålt på Tradera! Skulle skicka med bussgods, men den summan dom uppgav på hemsidan var 3 ggr större när jag väl var på plats, då blev jag lite smått sur, kan jag påstå! Att dom sa att jag inte var den första gjorde inte saken bättre i mina ögon, snarare sämre!!

Nu har jag iaf hittat en lösning på problemet!!

• modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-26 18:04:10 följande:
    Skönt att du har hittat en lösning på problemet!Men varför tar de inte och ändrar på sin hemsida om det uppenbart är del på den? Hur förklarade de sig?
    På plats hade dom ingen förklaring och på hemsidan finns inget nummer eller mejladress till nån ansvarig, utan det är bara direkt till inlämningsställena!
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-26 18:11:29 följande:
    Jag sitter här och funderar över om det är fosterrörelser jag känner eller inte. Om en vecka ska jag på RUL och det ska bli så skönt att (förhoppningsvis) få se att allt är okej. Så fort mitt illamående försvinner så börjar jag fundera över om något är fel.
    Om du tror det, är det förmodligen fosterrörelser

Jag har inte kräkts en enda gång, förutom på förlossningen och fått fem friska barn, så var glad dom dagar du inte kräks! Det har inte med bebisens välmående att göra!!!!
  • modestyonly

Jag skulle lägga upp auktioner, men min kamera är helknäpp, så jag avvaktar tills Hanna kommer hem och fotar med sin kamera som är riktigt bra!!!
    Nu börjar det bli lite sent, vill inte ha avslut för sent på kvällen, mellan 20 och 21.30 är lagom tid!!
    Tänkte precis göra iordning Oscars Ecco från förra vintern och inser att han förmodligen kan ha dom! Jag mätte hans fötter och dom var 170 mm! Hans gympadojor från i höstas är 185 mm, så hans fötter har i princip stått still i växten sen i vintras!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-26 21:49:00 följande:
    O yes.... hur om helst kommer det att bli trevligt hur det än blir
    Ja men ni ska ju ha grillfest, du behöver inte städa inne, ni är ju ute
  • modestyonly

Idag har vi inga allvarliga planer förrän ikväll, då jag ska på föräldramöte!!
    Jag ska sätta en färg i håret om en liten stund och lägga upp lite auktioner!!

Svar på tråden Kärringmaffian del 13