Kärringmaffian del 13
Ja tack för den, fick en "chock" när jag skulle svara i den andra
Ja tack för den, fick en "chock" när jag skulle svara i den andra
Morrn...
Idag är det skitväder, verkar vara så det ska se ut! Man fryser fast man är välklädd!
I måndags var det sommarvärme, nu är det höst, är sommaren redan över??
Vilken dag..åkte till Örebro, strax utanför Eskilstuna, kräktes oscar och vi fick stanna och göra rent både honom och bilstolen! Nåväl, det var bara lite åksjuka, sen var han ok igen, men bilen stank spya
Pappa var som vanligt, men vid ganska gott mod!! Han ska förmodligen flyttas till intensiven i Eskilstuna imorgon!!
När vi åkte hem fick J frossa och satt och huttrade, vi bytte plats och jag körde medans han satt med allt han kunde hitta över sig och frös iaf! Han hade 39,5 visade det sig när vi kom hem! Jag körde Oscar till farmor och själv borde jag sova nu, eftersom jag börjar kvart i sju imorgon!!
Oscar och jag gick och röstade vid sextiden! När jag gick därifrån, kom jag på att jag skulle påminna Hanna om att rösta. Jag ringde henne och hon hade "glömt", så hon kom hem och vi "småsprang" in på vallokalen några minuter i nio!
nej nu får jag ta mig själv i kragen och lägga mig..sov gott alla!!
Räckte inte med två timmars sömn efter jobbet, somnade när jag nattade Oscar också! Lika bra att logga ut och återvända till sängen!! Gonatt..