Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Ikväll var det segt att jobba, mycket beroende på en huvudvärk som kom från en stel nacke! Men nu är det gjort och jag är hur trött som helst! Lika bra är det eftersom jag ska upp och jobba igen imorgon bitti!! Kankse jag somnar i tid..
    Jag hittar inte min mobil heller, förmodligen ligger den kvar i arbetskläderna och jag orkar inte ens bry mig om det, så jag är nog rätt trött..

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-14 22:28:34 följande:
    Hoppas du får en bättre dag i morgon!
    Fördelen var att jag sov djupt hela natten! Brukar kunna vara svårt att sova bra på vändpass annars!!!
  • modestyonly

Jag hade tänkt mig en lugn kväll, inte krogen, inga barn, bara såsa hemma...
    Men så fick Oscar ett anfall av mamma längtan och eftersom han sällan är mamma gris, så kunde jag inte låta bli att låta honom koma hit, när krokodiltårarna föll och han absolut ville till mamma....nåja, vad är en bal på slottet!!

• modestyonly

MrsW: Hårt att behöva vara så tuff när man är så liten!!!

Svalis: Hoppas du inte blir allt för dålig..

• modestyonly

Gomorron!
    Idag börjar jag fyra, så jag har ganska mycket tid till annat! Tänkte ta itu med lite plock, härhemma, för att förbereda för lite extra ordentligt städning i veckan! Hanna fyller 20 så vi ska väl ha lite folk hemma!!

Svalis: Har man klarat 7 år, utan att gräla och inte "sopat en massa under mattan" så tror jag man klarar sig utan kris!! är väl helt perfekt med en familjedag, jag vet en familj som köpte presenter till varandra och barnen och hade en mysdag, när dom firade bröllopsdag, så finns ju inga rätt eller fel sätt!!

• modestyonly

Anton sa till mig att jag skulle få en present när han kom hem idag! När jag kommer hem ligger en spikmatta på min säng!!! Jag som önskat mig en och känt mig för snål för att köpa en!! Han var med på nåt reklamjippo, där man skulle slå världsrekord i att meditera på spikmatta och alla fick behålla mattorna!!!
    Han visste inte om jag ville ha en men tyckte att den skulle vara bra för min rygg
    Jag vet inte vem som blev gladast, jag över mattan eller han över att jag blev så glad!!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-16 22:44:29 följande:
    Så rart!
    Han är en fin kille som jag är stolt över att vara mamma till
    Nu ska jag prova spikmattan och sen sova, dags för jobb imorgon!!
  • modestyonly

Nu är mitt 4-dagars helgpass över och jag är ledig i två dygn...
    Oscar är avhämtad på dagis och jag ska börja fundera på middag! Jag blev inte avskräckt av spikmattan så jag låg en stund på den idag också! Kan inte säga att det är smärtfritt, men nån konstig blandning mellan smärta och njutning
    Det värsta är att kliva av den...

• modestyonly

Nu har vi varit på lägenhetsvisning! Rebecka, flyttar om hon får den! Den hade allt hon ville ha, en riktig klädkammare och balkong! DEn ligger 15 minuters promenad från mig och det blir inte längre till jobbet!! Nu får vi hålla tummarna!!

Svar på tråden Kärringmaffian del 13