Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

S vali s skrev 2009-08-09 22:38:00 följande:
    Härligt att det är fritt fram för John Blund Dom där kinkiga dagarna är inge roliga
    Nej men sällsynta här hemma....som tur är! Nu sammanföll den med att jag är extra trött..dålig tajming...men nu till sängen..gonatt!!
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-10 08:23:07 följande:
    Jag är på jakt efter en grill till Mats i födelsedagspresent. I våras hittade han en på ICA, som han verkligen ville ha men av någon outgrundlig anledning köpte han den inte.Nu har jag hittat något motsvarande på Internet och sitter och väntar på att företaget ska öppna, så att jag kan ringa och fråga var jag kan hitta en återförsäljare.
    Rusta rear ut sina stora grillar....om det är gasolgrill ni vill ha??
    Jag är ute efter en bordsgrill, den vi hade stod kvar ute i regnet...
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-10 08:57:59 följande:
    Morrn morrn nyvakna brudar Jag har precis läst en tråd här på FL och fått veta att jag sexualiserar min dotter pga av att jag låter henne använda bikini när hon badar   en bikini hon f.ö valt helt på egen hand och som hon tycker är jättefin - men,  men småflickor ska ju inte få känna sig fina dom ska bara vara tuffa och är deras egen vilja att ha en bikini så ska man förklara för dom att det är fel, fel, fel eftersom det sänder ut fel signaler varför blir man så trött ibland
    Men det beror ju helt på vad man har för typ av bikini, man behöver ju inte köpa string bikini
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-10 12:19:40 följande:
    Det känns som om min energi har kommit tillbaka. De senaste två-tre månaderna har jag inte orkat eller haft lust att göra nästan någonting. Men nu känns allting mycket lättare och jag kan börja ta itu med allting som har blivit liggande, både måsten och nöjen
    Vad skönt det måste kännas! Jag var också extremt trött i början av min graviditet, kändes som om kroppen var fylld med bly...och du sov ju så dåligt redan innan du blev gravid, måste ta på krafterna, det också,..
    Hur går det med jobb till hösten??
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-10 12:44:11 följande:
    Härligt jag har förträngt hur sjukt trött jag var i början av graviditeten Jag har ägnat fm till att rensa klart i Linns rum, nu är det bara "pimpet" kvar dvs jag ska sy nya överdrag till hennes kuddar dessutom har jag hunnit kära två maskiner tvätt och bakat blåbärsgrottor
    Vad du har jobbat bra Jag har gjort litegrann, men om jag ska komma nån vart måste jag nog få lite mer fart på mig själv..
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-10 20:30:33 följande:
    Ja, så heter det nog. Jag får helt enkelt vänja mig vid dem. De är så olika alla andra jeans han har.
    Vi har flera såna par från Lindex, dom är väldigt rockiga
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-10 21:54:00 följande:
    Har precis förberett morgondagen, dvs packat ner badkläder o handduk samt ett ombyte till Linn Nu är det bara att hålla tummarna för att väderprognosen håller i sig så vi får sol o +20grader - annars kan det bli lite långtråkigt i Mariehamn Iofs så skulle ju jag o Carola kunna sitta o pladdra utan att det gick någon nöd på oss men kidsen...
    Vi åker en tur till Åland imorgon också, men vi åker en 24-timmars, med Birka paradise
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-10 22:09:16 följande:
    Vi åker en sån där töntkryssning fråm kapellskär
    Haha, det var du som sa det
Svar på tråden Kärringmaffian del 13