-
Nu har jag aldrig haft hund, men är inte skogen, typ, utmärkt för att rasta en hund på???Heisan skrev 2009-09-01 21:43:22 följande:Fast nu ska jag ut med hundarna-o hör o häpna-jag ska åka ut i skogen.. -
Man får inte vara udda i små samhällen!!! Kom till StockholmHeisan skrev 2009-09-01 22:40:52 följande:Jo det är ju det.. Gubben som var här tyckte att det var en konstig sak att anmärka på.. Sedan hade de oxå påstått att hundarna sitter mycket i bilen... För att i nästa mening säga att hundarna hoppar ut ur bilen för att jag saknar bakruta...Jag brukade ha hundarna i bilen på morgonen i våras, efter morgonkisset-så att man kunde klä på barn utan hundhjälp... Äsch nu ska jag inte skriva mer om detta... Jag blir bara så jefla trött på folk....
-
Gomorron!!!
Här vaknade vi av oss själva före 8!! Haft en mysig morron och snart blir det dagis!! -
Halloj! Hemma från jobbet och idag hade jag både missat när jag ska börja och sluta! Började en timme senare, men märkte det innan jag åkte som tur är och när jag skulle skicka hem tjejen som jag trodde skulle sluta 21, sa hon att det var jag som skulle sluta 21
Vimsig!!
Heisan: Jag lider med dig, vad jobbigt det måste vara!!! -
Gomorron!
Här har jag hunnut vara på utvecklingssamtal på dagis och har nu några timmar på mig att göra nåt vettigt (?) innan jag ska till jobbet halv ett!!
Blir nog till att försöka få iordning lite fler bilder så jag kan lägga upp auktioner..kassan är skral.. -
Gokväll!
Jobbade till 20, sen åkte jag direkt hem och la upp auktioner på Tradera! Ville ha sluttid före 22
Har laddat hem deras pro-lister, som är superenkel att använda!!!
Hade fått bud på en auktion jag har sluttid på imorgon, ett par camo brallor, som är uppe i 155(!).... -
Ja så får vi kanske mat den här månaden ut ocksåMRSVi skrev 2009-09-03 21:28:54 följande:Heja heja, hoppas de fortsätter buda.
Kazeer: skönt att UL gick bra!!! -
Hur länge måste du plåga dig med flytande???S vali s skrev 2009-09-04 17:19:35 följande:Mums Jag kom precis på att jag totalt glömt bort det där med middag, kan ju bero på att jagfortfarande h¨åller mig till flytande, men Linn o Paul vill kanske ha något att sätta tänderna i
Hät åts det Nachotallrik och jag blev proppmätt, lätt att lassa på för mycket när man ska ta av så många sorter samtidigt!!! -
Jag har avslut på Tradera ikväll och mina auktioner går väldigt bra....
-
Tack! Dom är galna, betalar vad som helst och jag har inte ens PoP...Heisan skrev 2009-09-04 18:33:21 följande:Grattis...
-
Jag har precis tjänat 846 kronor
-
Gomorron!!
Här vaknade vi ganska tidigt, trots att det blev sent igår!
Fabian var på disco i stan, det var kollogården som anordnade för alla som var där i somras, halv tolv höll det på till, så jag ville ha lite telefonkontakt med honom på hemvägen!!!
Svininfluensan: Allt är inte det, men har man influensa, så har man förmodligen det! Man ska inte hetsa upp sig över en nysning, men om man tar det säkra före det osäkra, så sprider man inget iaf!!! Man märker väl om man är "vanligt" förkyld, eller får influensa symptom!! -
Jag är i Eskilstuna hos mamma och firar hennes födelsedag! Vi ska åka en sväng till brorsan och hämta frukt, då deras trädgård svämmar över
!
Sen blir det väl lite fika, med ev. gäste som vill fira