Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

S vali s skrev 2009-08-17 21:01:58 följande:
    kazeer: Bilar, garage o städer Linn har borstat tänderna fyra ggr sen vi kom hem Medans tandläkaren undersökte mig så roade sig Linn med att underhålla hans mottagningssköterska.Hon tyckte dock att Linn var så himla go o charmig så hon höll en liten "borsta tänderna lektion" och sen fick Linn en tandborste - en rosa o lila med Askungen på *wow*Linn undrar när vi ska dit nästa gång
    Verkar vara en bra tansköterska
  • modestyonly

Apropå fötter svalis, så kan man få djävulskt ont , bara sådär! Förra sommaren hade jag hälsporre, det var ett helvete att jobba kan jag säga! Om inte ortopeden hittar nåt fel, så gå till din naprapat, kan vara nåt som kommer från ryggen!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-17 22:44:25 följande:
    Vi hade glömt att fälla ner locket, katten trippade runt på stolsitsen, fick syn på vattnet och sträckte sig för att känna med tassen... jag hann få tag i bakbenen Tror du hon gav sig nepp, direkt tillbaka igen
    Hon var väl badsugen
  • modestyonly
    Heisan skrev 2009-08-18 07:12:38 följande:
    God morgon.Här har man sovit dåligt, lynnen ville ha mitt sällskap vid två-tiden. Hon hade myggbett som drev henne till galenskap.Vid sex så kom Adina upp o jag steg upp för att gå ut med henne. Men gjorde hon något.. Nejdå. Men jag fick hela huvudet fullt utav myggbett.
    Xylocain salva! Den begövar och då slutar det klia! Oscar fick jättestora myggbett när vi var på bröllop, smorde in honom och då kliade dom inte alls!!
  • modestyonly
    modestyonly skrev 2009-08-18 09:39:12 följande:
    Xylocain salva! Den begövar och då slutar det klia! Oscar fick jättestora myggbett när vi var på bröllop, smorde in honom och då kliade dom inte alls!!
    Bedövar ska det stå...
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-18 14:17:31 följande:
    Var det ingen av er som träffade någon av er i dag alls då? Trist. Men det går säkert fler tåg.
    Mokiia och jag har umgåtts och Oscar och Alex har lekt
    Det regnade ett tag och Oscar som ville hoppa studsmatta, men efter nån timme klarnade det upp och vattnet torkade upp så det blev lite utevistelse också!!!
  • modestyonly

Nu har jag fått lilla turteln i säng! Han sov i bilen på väg hem från Mokiia idag så han vara ganska pigg

Ska lägga mig på spikmattan, sen varm vetekudde och läsa några sidor...

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-18 23:09:05 följande:
    Jag har lyckats måla tånaglarna, se ett program om häxjakt, ta ett glas vin, o planera lite framtid med maken, allt på samma gång!
    Jag är impad! Jag målade mina tånaglar när vi skulle på bröllop! Det var f-n inte lätt, tårna är långt ner på benen, upptäckte jag!!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-19 09:26:42 följande:
    Övning ger färdighet!
    Ja jag målar tånaglarna typ, två ggr om året så...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13