Kärringmaffian del 13
KOnstigt att jag har sån energi?? Jag har jobbat sen i morse, min 8:e dag på 9 dagar, sovit max 5 timmar inatt, veckohandlat och lagat både Tacos och Lasagne, rensat kylskåpet på gamla rester, när ska jag falla ihop??
KOnstigt att jag har sån energi?? Jag har jobbat sen i morse, min 8:e dag på 9 dagar, sovit max 5 timmar inatt, veckohandlat och lagat både Tacos och Lasagne, rensat kylskåpet på gamla rester, när ska jag falla ihop??
Boppie: Hoppas det löser sig, verkar väldigt jobbigt att blir så ångestfylld, när du kommer till jobbet!! Kankse kan du få jobba dina 25% hemifrån?
Gomorron!!
Vaknade före klockan! Idag ska vi iväg på bröllop i Avesta, så man får se till att vara klar runt 11!! Jag känner inte brudparet, utan det när en jobbarkompis till J som gifter sig!!
Håller med om tv-utbudet! Vi har dessutom, till allas stora förtret just nu bara 1:an, 2:an och 4:an....men vi har har fastnat för ett trädgårdsprogram från England, där man kämpar för att komma med i en trädgårdsbok! Rena rama såpan
Hemma igen! Varit världsmetropolen Avesta på bröllop och både Oscar och jag är ganska väl myggbitna! Han får stora bölder av myggen också det ser inte så kul ut!!
Det hände en lite obehglig incident också, tänk vad många gånger man upprepat för ungarna att inte lägga nåt runt halsen! Oscar och jag var ute och luftade lite, så klev han upp på en liten avsats runt flaggstången, la snöret runt halsen och precis när jag sa, ta bort den, man ska inte ha något runt halsen halkar han till och blir hängande i luften med snöret under hakan...som tur var, tog det 2 sekunder för mig att fånga in honom, sen var han så skärrad att han somnade en stund i min famn..
Storken: Att ha en ny semster inplanerad, direkt man kommer tillbaka är ganska bra, då står man ut lite bättre
Jag vab:ade en vecka på semstern eftersom Oscar fick femte sjukan, den ska jag ta ut på helger i höst
Nu är det äntligen kväll..jag har varit så trött idag, men med en förkyld och kinkig Oscar har jag inte fått blunda ens 10 mnuter!
Men nu är det fritt fram för sömn..