• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Jag längtar redan tills i morgon

Först ska Linn o jag en snabbis till Norrtälje ( ja jag har förträngt att det är sommar o fredag ) eftersom jag ska försöka hitta ngn snygg top att ha på 60årspartyt på lördag och efter det ska vi till en kompis *yippey*

• Heisan
    S vali s skrev 2009-07-23 23:30:05 följande:
    Såra du ditt barn och lev med det resten av livet
    Japp, det kan jag leva med o hon sover nu-även om han var så arg på mig att hon inte borstade tänderna....
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-23 23:34:39 följande:
    Jag stoppar ner två påsar Doodles, lite dip, en ABBAs skaldjursstuvning o en tub messmör
    Vi har ett deal.
  • MRSVi

Apropå deal, jag fick mail från fl, som ni alla säkert också fick, om gratisprenumeration på tidningar... det stod INGENSTANS att det inte gällde plussare bosatta utomlands, så jag klickade gladeligen för Matmagasinet! Tack snälla fl, min favorittidning! Tror ni de kommer att backa...? Det vore ju hemskt.

• MRSVi

Heisan: Jag såg att du också hittat den där läskiga tråden... sanslöst.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-23 23:55:14 följande:
    Apropå deal, jag fick mail från fl, som ni alla säkert också fick, om gratisprenumeration på tidningar... det stod INGENSTANS att det inte gällde plussare bosatta utomlands, så jag klickade gladeligen för Matmagasinet! Tack snälla fl, min favorittidning! Tror ni de kommer att backa...? Det vore ju hemskt.
    *håller tummarna*
  • Kazeer

God morgon!

Igår kväll visade TV6 "Independence Day" och den ville jag se. Jag har aldrig sett de sista 45 minuterna av filmen. När det var ca 45 minuter kvar av filmen, gick Mats och lade sig ... och givetvis somnade jag i soffan inom några minuter *morr*

Det är en mulen morgon men jag hoppas att allt regn som ska komma kom igår och under natten. Jag ska ta med mig mormor och Gustav till Skånes djurpark och vi vill inte vandra runt där i hällregn.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Morrn morrn

Här har det regnat så det står härliga till i natt
    Nu ska Linn och jag bara äta frukost o sen iväg till Norrtälke
    Ha en bra dag damer

• Kibell

God morgon!
    Regn hela natten. INget vidare för att gå och simma men det är sista dagen på simskolan idag. Sedan bär det av till BR och dom utlovade sakerna

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

God morgon.

Jag ska simma medan maken o barnen tar Vincent för hans tassikyr o spruta, sen blir det väl en massa sånt "städa innan semestern- göra" i dag. Jag städar alltid innan vi åker bort.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13