Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Jag längtar redan tills i morgon
Först ska Linn o jag en snabbis till Norrtälje ( ja jag har förträngt att det är sommar o fredag ) eftersom jag ska försöka hitta ngn snygg top att ha på 60årspartyt på lördag och efter det ska vi till en kompis *yippey*
Apropå deal, jag fick mail från fl, som ni alla säkert också fick, om gratisprenumeration på tidningar... det stod INGENSTANS att det inte gällde plussare bosatta utomlands, så jag klickade gladeligen för Matmagasinet! Tack snälla fl, min favorittidning! Tror ni de kommer att backa...? Det vore ju hemskt.
Heisan: Jag såg att du också hittat den där läskiga tråden... sanslöst.
God morgon!
Igår kväll visade TV6 "Independence Day" och den ville jag se. Jag har aldrig sett de sista 45 minuterna av filmen. När det var ca 45 minuter kvar av filmen, gick Mats och lade sig ... och givetvis somnade jag i soffan inom några minuter *morr*
Det är en mulen morgon men jag hoppas att allt regn som ska komma kom igår och under natten. Jag ska ta med mig mormor och Gustav till Skånes djurpark och vi vill inte vandra runt där i hällregn.
Morrn morrn
Här har det regnat så det står härliga till i natt
Nu ska Linn och jag bara äta frukost o sen iväg till Norrtälke
Ha en bra dag damer ![]()
God morgon!
Regn hela natten. INget vidare för att gå och simma men det är sista dagen på simskolan idag. Sedan bär det av till BR och dom utlovade sakerna ![]()
God morgon.
Jag ska simma medan maken o barnen tar Vincent för hans tassikyr o spruta, sen blir det väl en massa sånt "städa innan semestern- göra" i dag. Jag städar alltid innan vi åker bort.