• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

I morgon ska jag klippa mig och jag trot banne mig att jag ska klippa mig rätt kort...

• Kibell

Belle har roat sig med att se Snålvattn och jäkelskap på tv 4 medans jag pratat med Boppie och suttit här

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

Packat o klart... jag fick ner fyra personers kläder, inlusive jackor o strandhanddukar i EN resväska, i o för sig fick jag sitta på den för att den skulle gå igen, men jag tyckte det var bra jobbat ändå.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-24 22:01:34 följande:
    Packat o klart... jag fick ner fyra personers kläder, inlusive jackor o strandhanddukar i EN resväska, i o för sig fick jag sitta på den för att den skulle gå igen, men jag tyckte det var bra jobbat ändå.
    Mycke bra jobbat
    Hoppas att ni får bra väder o att semestern blir lyckad
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-24 22:01:34 följande:
    Det tycker jag med var bra jobbat!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-24 22:06:40 följande:
    Mrs V när ger ni er av imorgon?
    Runt nio, är det tänkt... men det återstår att se.

Grattis på namnsdagen!
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-24 22:13:15 följande:
    Runt nio, är det tänkt... men det återstår att se.Grattis på namnsdagen!
    Tack!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

God kväll....

Grattis till alla Kristinor,.....

Vi har landat i Säderfors och här har dom grillkväll med allsång....så vi sitter här i husvagnen och diggar med våra tonåringar.... ...som tycker det är dö töntigt...och låter ...för j*,ölfdö,öädfl,ödlgmölfm...passar sig inte att skriva i en familjetråd...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-24 22:28:28 följande:
    God kväll....Grattis till alla Kristinor,..... Vi har landat i Säderfors och här har dom grillkväll med allsång....så vi sitter här i husvagnen och diggar med våra tonåringar.... ...som tycker det är dö töntigt...och låter ...för j*,ölfdö,öädfl,ödlgmölfm...passar sig inte att skriva i en familjetråd...
    Ja se tonåringar {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Kärringmaffian del 13