• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

Nu är det dags för mig att krypa ner i alla fall....god natt...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Heisan

Halloj, här är vi just hemkomna från stallet...
    Bilen kom hem senare än väntat så det blev till att handla, gå på McDonalds, storhandla o åka till stallet sent...

Härligt med fyra galna ungar-eller i alla fall en helt tokig Emma som INTE lyssnar o som är extremt högljudd när hon sätter den sidan till...

Nu är jag helt jefla slut...

Sandra leker mamma här o säger att om jag inte går ut till kaninerna nu utan sitter här så ska hon dra ut sladden...

Har jag nämnt att sådana saker inte är lämpliga att säga till mamma när hon har pms o är trött...

• Heisan

Vi har en kyckling på kokning,skulle varit middag i dag men eftersom det blev som det blev så...

• MRSVi
    Heisan skrev 2009-07-24 23:47:29 följande:
    Vi har en kyckling på kokning,skulle varit middag i dag men eftersom det blev som det blev så...
    Kunde vart värre, kunde vart en kanin.
  • Heisan

Jag blev förbannad när jag kom till stallet vid halv nio... Jag har skrivit på tavlan att om det inte regnar eller jag har bett om det så ska hästarna vara kvar ute, vill ha dem ute så mycket som möjligt eftersom jag har dem inne om det regnar...

Tror ni inte någon har tagit in dem
    Jag blir skitförbannad. Det är mina hästar o jag har en anledning till att jag vill ha det som jag har det just nu...

Fasen, hennes kvällsmat var inte ens färdig....*grrr*

• Heisan
    MRSVi skrev 2009-07-24 23:48:17 följande:
    Kunde vart värre, kunde vart en kanin.
    Sandra är sur för att jag anser att fyra stora kaniner är en för mycket o att lilla bebbe kaninen snart ska flytta till ett nytt hem....

Kanske skulle föreslå kokning...
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-24 23:50:54 följande:
    Sandra är sur för att jag anser att fyra stora kaniner är en för mycket o att lilla bebbe kaninen snart ska flytta till ett nytt hem....Kanske skulle föreslå kokning...
    Absolut, kanin kanske är gott om inte så ett sätt att dryga ut hushållskassan
    Den late får brått när det blir kväll
  • Heisan

Så nu är kycklingen klar...

Hundarna är förgiftade med Frontline-de har löss de små krakarna, o Sandra är på väg i säng....

• stora storken

God morgon...här har dagen startat för ett tag sen närmare bestämt vid 06.40..slog W upp sina blå och går nu av och an och väntar på att badet skall öppna...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi

God morgon.

Här skiner solen, o snart bär det i väg... skriv inte för mycket nu så det blir besvärligt att läsa tillbaka nästa vecka!

Svar på tråden Kärringmaffian del 13