• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Undrar när man ska lära sig att tänka först o prata sen när man har Linn i närheten
    Jag har ju varit kattvakt åt grannens katt, igår kom han över med en flaska rött som tack för hjälpen, den stod kvar på byrån i hallen o Paul undrade varifrånflaskan kom
    - Jag fick den av Krioe som tack för hjälpen, han kanske tyckte att familjen behövde en musöppnare inför helgen....
    När vi sen är ute på kvällspromenad så frågar Linn
    - Pappa vad är en musöppnare?
    Paul fann sig snabbt och svarade att det var en konservöppnare som man öppnade kattmatsburkar med {#lang_emotions_undecided} Linn köpte förklaringen och Paul muttrade något om att tänka först o tala sen....

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-24 21:01:34 följande:
    Tack Grattis Bell Inser att det är första gången någonsin som jag inte har tänkt på att det är "Kristinadagen" När jag var liten firades den med buller o bång eller iallafall tårtkalas och en liten present till "Kristinorna" till saken hör väl att vi oftast var vid sommarstugan då, farmor o farfar hade en sommarstuga på samma tomt och min farmor hette Kristina i andra namn, min äldsta syster heter Kristina och sen har vi andra tjejer i familjen det som andra namn Även Anna o Linn har fått Kristina med i andra namn Boppie: Välkommen hem och jkag kan bara instämma - Skörgården är vacker kibell: Trist med telefonjacket men tur att cyklopen gick att ställa in så att det passar Jag har tillbringat en stund vid symaskinen, superskönt och jag är jättenöjd med slutresultatet
    Här var tanken att vi skulle köpt någon lite baklese för att fira att vi Christinor har namnsdag men det glömde vi bort. Belle kom på det vid 19.30. Så vi får väl ta det imorgon
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-24 21:06:26 följande:
    Duktigt Hur har det gått med flytandet
    Det gick jättebra. Hela vecka har hon varit spänd och som ett v när hon skulle flyta men idag bara lade hon sig till rätt och efter några försök flöt hon själv i 10 sekunder!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-24 21:15:53 följande:
    Undrar när man ska lära sig att tänka först o prata sen när man har Linn i närheten Jag har ju varit kattvakt åt grannens katt, igår kom han över med en flaska rött som tack för hjälpen, den stod kvar på byrån i hallen o Paul undrade varifrånflaskan kom- Jag fick den av Krioe som tack för hjälpen, han kanske tyckte att familjen behövde en musöppnare inför helgen....När vi sen är ute på kvällspromenad så frågar Linn- Pappa vad är en musöppnare?Paul fann sig snabbt och svarade att det var en konservöppnare som man öppnade kattmatsburkar med  Linn köpte förklaringen och Paul muttrade något om att tänka först o tala sen....

Belle undrar vad jag skrattar åt...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-24 21:21:49 följande:
    Här var tanken att vi skulle köpt någon lite baklese för att fira att vi Christinor har namnsdag men det glömde vi bort. Belle kom på det vid 19.30. Så vi får väl ta det imorgon

Tänkte inte på att du ochså heter Christina, du är ju liksom "kibell"

{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_flower}KIBBAN GRATTIS PÅ KRISTINADAGEN {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_flower}

• S vali s
    Kibell skrev 2009-07-24 21:25:19 följande:
    Belle undrar vad jag skrattar åt...
    Dont tell her
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-24 21:23:54 följande:
    Det gick jättebra. Hela vecka har hon varit spänd och som ett v när hon skulle flyta men idag bara lade hon sig till rätt och efter några försök flöt hon själv i 10 sekunder!
    Kanon, en bra början
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-24 21:26:31 följande:
    Dont tell her
    Nää det tänker jag inte men hon är bra nyfiken. Sa att det bara var för vuxna...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-24 21:27:50 följande:
    Nää det tänker jag inte men hon är bra nyfiken. Sa att det bara var för vuxna...
    Man bör definitivt vara vuxen innan man använder en musöppnare
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-24 21:29:39 följande:
    Man bör definitivt vara vuxen innan man använder en musöppnare
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13