• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-24 09:07:12 följande:
    Morrn morrn Här har det regnat så det står härliga till i natt Nu ska Linn och jag bara äta frukost o sen iväg till Norrtälke Ha en bra dag damer
    Hoppas ni får trevligt alla!
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-24 09:11:50 följande:
    God morgon.Jag ska simma medan maken o barnen tar Vincent för hans tassikyr o spruta, sen blir det väl en massa sånt "städa innan semestern- göra" i dag. Jag städar alltid innan vi åker bort.
    Skönt att ha det städat när man kommer hem. Jag gör med det och byter nytt i sängen.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-24 09:11:50 följande:
    God morgon.Jag ska simma medan maken o barnen tar Vincent för hans tassikyr o spruta, sen blir det väl en massa sånt "städa innan semestern- göra" i dag. Jag städar alltid innan vi åker bort.
    Det är så himla skönt att komma hem till ett städat hus
    Simma lungt!!!

kibell: Hopppas att Bell inte fryser alltför mkt vid badet
  • Kibell

Ska försöka att städat när vi kommit hem från BR. Behövs här hemma. Har inte haft ork eller lust med nåt den här veckan som varit.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Belle har tagit sitt första simmärke, Baddaren! Jag är så stolt

♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Här håller vi på packar för fullt för att dra iväg igen - ska hämta Lina då hon slutat jobbet...

Ha det gott...tittar säkert in något...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-24 13:42:24 följande:
    Här håller vi på packar för fullt för att dra iväg igen - ska hämta Lina då hon slutat jobbet... Ha det gott...tittar säkert in något...
    Hoppas ni får det trevligt

Nu har vi äntligen landat hemma efter en intensiv dag

Fyndade rejält i Norrtälje, dels hade jag ett sms som gav mig 50% på rean på KappAhl och dels var det !Tag 2 betala för 1" på Lindex. Köpte 4 topar till mig, 2 tshirts o en långärmad tröja till Linn och för hela kalaset betalade jag 390:- ordinarie pris hade landat på drygt 1300:-  - i såna lägen är det hur kul som helst att shoppa
    Efter Norrtäljeturen åkte vi direkt till min polare, mysigt som alltid men Linn var inte alls sugen på att leka med Oliver utan ville helst sitta hos mamma {#lang_emotions_dreamer} sånt kan ibland göra mig galen men samtidigt är det ju bara att konstatera att det inte är så lätt att vara 3år o bli ihopföst med andra barn "pang bom lek nu så vi får fika ifred"
  • Kibell

Nu är vi med hemma efter en tur till Farsta. Belle fick välja tre saker, det blev cykolp, snorkel ocj Mimmi Piggöron
    JAg fick eller köpa trosor. en rosa munkjacka på rean, nytt telefonjack, rosévin och cider! Glömde bort min smsrabatt på Kapp-Ahl...

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Nu är jag irriterad, frågade på Clas Ohlsson om telefonjack och han sa attdom passar allla. Pyttsan dom gör!!!
    Belle sitter i badet och säger att cykolpen är för liten

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Kibell skrev 2009-07-24 16:42:03 följande:
    Nu är jag irriterad, frågade på Clas Ohlsson om telefonjack och han sa attdom passar allla. Pyttsan dom gör!!! Belle sitter i badet och säger att cykolpen är för liten
    Nu har jag tittat och fixat med cyklopen och den är alldeles lagom
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13