• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

hej hallå!

Åter i huvudstaden. Det är första gången som jag verkligen tyckt det ska bli skönt att komma hem. Vi har haft det jätte bra men nu ska det bli skönt att duscha, bada i en säng utan fuktiga sängläder och en säng som är skön. Även om det var mysigt att bli vaggad till söms av vågskvalp och kluck.

I morse tog jag ett dopp för att fräscha till mig inför hemresan, i vattnet var det 14 grader, skönt, not!

Men oj vad skärgården är mysig.

• Kibell
    Caffreys skrev 2009-07-24 17:35:59 följande:
    hej hallå!Åter i huvudstaden. Det är första gången som jag verkligen tyckt det ska bli skönt att komma hem. Vi har haft det jätte bra men nu ska det bli skönt att duscha, bada i en säng utan fuktiga sängläder och en säng som är skön. Även om det var mysigt att bli vaggad till söms av vågskvalp och kluck.I morse tog jag ett dopp för att fräscha till mig inför hemresan, i vattnet var det 14 grader, skönt, not!Men oj vad skärgården är mysig.
    Välkommen hem!
    Men jag hoppas inte du ska bada i din säng
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-07-24 18:02:54 följande:
    Välkommen hem!Men jag hoppas inte du ska bada i din säng
    Ha ha, nä jag skippar badet i sängen.
  • Kibell

Grattis på namnsdagen Svalis

Grattis min Belle på namnsdagen

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-24 18:56:09 följande:
    Grattis på namnsdagen Svalis Grattis min Belle på namnsdagen
    Tack
    Grattis Bell

Inser att det är första gången någonsin som jag inte har tänkt på att det är "Kristinadagen" {#lang_emotions_surprised}
    När jag var liten firades den med buller o bång eller iallafall tårtkalas och en liten present till "Kristinorna" till saken hör väl att vi oftast var vid sommarstugan då, farmor o farfar hade en sommarstuga på samma tomt och min farmor hette Kristina i andra namn, min äldsta syster heter Kristina och sen har vi andra tjejer i familjen det som andra namn
    Även Anna o Linn har fått Kristina med i andra namn

Boppie: Välkommen hem och jkag kan bara instämma - Skörgården är vacker

kibell: Trist med telefonjacket men tur att cyklopen gick att ställa in så att det passar

Jag har tillbringat en stund vid symaskinen, superskönt och jag är jättenöjd med slutresultatet
  • Caffreys

Kibban
    Kom på att jag har en massa jack i olika varianter. Lämna tillbaka Ohlson jacket och kolla mina.

• Caffreys
    Kibell skrev 2009-07-24 11:31:24 följande:
    Belle har tagit sitt första simmärke, Baddaren! Jag är så stolt
    Duktig Belle!!
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-24 11:31:24 följande:
    Belle har tagit sitt första simmärke, Baddaren! Jag är så stolt
    Duktigt
    Hur har det gått med flytandet
  • S vali s

Linne & Kjol

Linn vägrade ta av sig sin nya "ballirettdräkt" när jag ville att hon skulle prova kläderna, sen vägrade hon att posera
    Nåja, jag är nöjd och det är väk huvudsaken
Svar på tråden Kärringmaffian del 13