• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-11 14:23:29 följande:
    Hon e tjej och kommer att bli dyr i drift
    Hon är redan dyr i drift.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-11 14:25:10 följande:
    Hon är redan dyr i drift.
    ajdå, det är redan kört men om sådär en 18-20 så har hon säkert en pojkvän som tar äver försörjningen
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-11 14:30:18 följande:
    ajdå, det är redan kört men om sådär en 18-20 så har hon säkert en pojkvän som tar äver försörjningen
    Så tidigt? Nja...
  • MRSVi

Jag ska gå o klippa mig o slinga håret snart, det var ett tag sen... mitt hår når ner till bhbandet på ryggen, o det är INTE i fint skick.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-11 14:38:42 följande:
    Jag ska gå o klippa mig o slinga håret snart, det var ett tag sen... mitt hår når ner till bhbandet på ryggen, o det är INTE i fint skick.
    Skönt att bli fin i håret
  • modestyonly

Jag har roat mig med tandläkarbesök, ville kolla igenom hur illa det stod till och det var inte alls så farligt! Jag har en tendens att skapa ett skräckscenario, där jag ser tusenlapparna flyga..så nu kan jag koppla av några månader igen..

• Heisan
    modestyonly skrev 2009-06-11 15:46:33 följande:
    Jag har roat mig med tandläkarbesök, ville kolla igenom hur illa det stod till och det var inte alls så farligt! Jag har en tendens att skapa ett skräckscenario, där jag ser tusenlapparna flyga..så nu kan jag koppla av några månader igen..
    Vad bra.. Skönt när det inte är en massa problem.. Jag har en tand som skall dras ut, den har ruttnat..
    Jag kan meddela alla som vill veta att ruttna tänder är mjuka som gummi..
  • stora storken

God em....{#lang_emotions_smile}

en dag kvar sen sem....skönt{#lang_emotions_sunny}...sen två veckors jobb....sen semester....skönt...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-11 17:46:49 följande:
    God em....en dag kvar sen sem....skönt...sen två veckors jobb....sen semester....skönt...
    Skönt med semester.. eller.... jag ser fram emot att få gå å jobba på måndag
  • S vali s

En stila undran... Om man har separerat sen åtta år tillbaka ( ja flyttat ifrån varandra sen tio år )  "firar" man eller rättare sagt uppmärksammar man sin brölopsdag då
    Paul berättade att han fått sms från soin fd fru "Grattis på vår tjugoåriga brölopsdag, hoppas at alt är bra med dig. Kram"

Ok om man uppmärksammat " Idag skulle vi ha firat..." men ett "Gratitis" är man skild så kan man väl knappast fira bröllopsdag

Svar på tråden Kärringmaffian del 13