Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Hua-halloj alla som är i tråden o alla som har gått o lagt sig..
Min son skolkade i dag, så han fick följa med mig till stallet o slita.. Vi mockade ur Jettas box, o sedan skrubbade jag den med klorin... Det tog två timmar o jag blev så sur, för första gången så hade jag lyckats få till en perfekt permanentbädd o så måste jag slita upp den..*grrr*
Ett par timmar senare så var det dags att åka till stallet igen, denna gång med alla tjejerna, så var det kalkning, torvning, spåning o halmning som gällde..
Så jag har varit überduktig idag o min vackra häst var så nöjd så..
Nu sover barnen-äntligen-o jag fuskbakar. Köpte sockerkakspulver på Ica-med pepparkakssmak.. Man måste lämna fikabröd till fikat efter skolavslutningen..
Heisan: Fuskbakar *himlar med ögonen*
![]()
Morrn morrn brudar
Linn sover fortfarande så jag sitter här och mjukstartar dagen
Tänk i morgon tar min lillstumpa studenten och jag är sjukt stolt över henne 
För tre år sedan gick hon ut 9an med 3 IGn i betyget och kom in på BF via en specialare ( året efter hade man stoppat den möjligheten, då var det ett år på Individuella programmet som gällde som gällde ) och hade som mål att ta sig igenom gymnasiet med G i alla ämnen, nu tre år senare efter mycke svett och slit så går hon ut med övervägande VGn i betyget, ja hon har t.o.m kämpat sig till två MVGn.
När hon lämnade högstadiet hade hon IG i både matte och engelska - dessa två ämnen har hon lyckats få VG i - tänk om hon fått samma hjälp under högstadiet som hon fått nu under gymnasiet, usch jag blir så arg när jag tänker på hur vi slogs och stred för att hon skulle få hjälp men hur hennes lärare bromsade det hela bara för att det låg så mkt prestige i det hela från hennes sida 
Ska jag vara riktigt ärlig sa trodde jag aldrig att hon skulle fixa det så bra som hon nu har gjort, min lilla Anna är en riktig kämpe 
God morgon.
Grått o trist här, tänk vilken tur att jag har mina barn som lyser upp tillvaron!
Nelo Katt tål verkligen inte regnet, hon jamar förtvivlat...