• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Nu bokade jag biobiljetter till Ice Age...

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Gustav och jag har ätit "pangkong med hus" till lunch, d v s fläskpannkaka med lingonsylt.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-31 12:32:27 följande:
    Nu bokade jag biobiljetter till Ice Age...
    Hoppas att ni gillade filmen
    Kazeer skrev 2009-07-31 14:16:51 följande:
    Gustav och jag har ätit "pangkong med hus" till lunch, d v s fläskpannkaka med lingonsylt.
    Gott gott

Idag skulle jag städa men... ja grannen kom över och pratade en stund o sen bestämde vi oss för att åka över och kolla på "Stallet" dvs ponnyridskolan som vi har hört så mkt gott om
    En av de andra grannarna har sin häst uppstallad där så hon gjorde oss sällskap
    Supermysigt, vi fick oss en guidad rundtur och träffade till slut på Marika som har ridskolan, vi anmälde Linn o Hanna till kön och hon trodde att det skulle finnas plats nu till hösten men då förmodligen en helgtid... ja, det får funka det med även om jag helst hade sett en vardag
    Efter stallet ville tjejerna bada så vi åkte hyem o fixade matsäck och sen åkte vi iväg
    Hittade en ny badplats - kanonställe och det bästa av allt vi var helt solo
  • Kibell

Skit säger jag! Luskammade Belle nu när vi kom hem och såg på pappret att det var nåt litet vit som kröp!!! Jag blir så less.

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-31 20:09:08 följande:
    Skit säger jag! Luskammade Belle nu när vi kom hem och såg på pappret att det var nåt litet vit som kröp!!! Jag blir så less.
  • S vali s

Linn gick in på Annas rum, fem minuter senare skulle jag kolla vad hon gjorde - då sov hon {#lang_emotions_surprised}
    Då la jag mig på soffan för att kolla lite på tv.... och jag somnade jag med, vaknade när Paul kom hem halv sju {#lang_emotions_surprised}
    Inte helt otimalt kanske men jag säger som Linn "What the huck...."
    Ja egentligen ska ju h:et vara ett f men jag är tacksam över att hon har svårt med bokstaven f...

• Kibell

By the way, filmen var bra.

Usch det kliar i hela håret på mig. Och det är inte lätt att luskamma sig själv.
    Har ju en sån där dyr luskam som tar gnetter och löss men har ju tyvärr inte använt den ppå ett tag. Dumt. Som tur är hade jag lite av lössmedlet Paranix hemma. Det som kväver lössen. Funderar på att ge mig en dos med.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-07-31 20:09:08 följande:
    Usch, vad trist! Hoppas att det var den enda!!!
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-07-31 20:31:20 följande:
    Usch, vad trist! Hoppas att det var den enda!!!
    Det hoppas jag med. Det var en av barnen som var med i tisdags som hade. Belle och hon åkte barnradiobilarna tillsammans. Belle måste haft rejäl otur. Så jag antar att jag upptäckt dom tidigt. Nu ska hon luskammas igen...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-07-31 20:34:00 följande:
    Det hoppas jag med. Det var en av barnen som var med i tisdags som hade. Belle och hon åkte barnradiobilarna tillsammans. Belle måste haft rejäl otur. Så jag antar att jag upptäckt dom tidigt. Nu ska hon luskammas igen...
    Och hon som har så mycket hår. Det måste ju ta evigheter att kamma...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13