• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Morrn morrn

Här ligger familjen i startgroparna, vi ska till Uppsala
    IKEA o Bauhaus står på besökslistan Vi ska köpa lite pryttlar till Linns rum, bla "prinsesshimmel" och sen ska vi köpa div. grejer o mojs som behövs när vi börjar riva väggarna

• Kibell
    S vali s skrev 2009-08-01 10:35:29 följande:
    Morrn morrn Här ligger familjen i startgroparna, vi ska till Uppsala IKEA o Bauhaus står på besökslistan Vi ska köpa lite pryttlar till Linns rum, bla "prinsesshimmel" och sen ska vi köpa div. grejer o mojs som behövs när vi börjar riva väggarna
    Härligt. Jag skulle ju med till Ikea under semstern hade jag sagt. För försöka ta det i början av veckan.
    Fy jag har ångest nu, bara en vecka kvar av semstern Vill inte alls börja jobba...Låt mig vara ledig jämt
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-01 10:43:13 följande:
    Härligt. Jag skulle ju med till Ikea under semstern hade jag sagt. För försöka ta det i början av veckan.Fy jag har ångest nu, bara en vecka kvar av semstern Vill inte alls börja jobba...Låt mig vara ledig jämt
    Jag har 19 dagar kvar - men jag vill ochså vara ledig jämt
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-01 10:46:12 följande:
    Jag har 19 dagar kvar - men jag vill ochså vara ledig jämt
    Skulle inte ha några problem med att gå hemma. Synd bara att det skulle bli så pissig pension. Så tyvärr kommer ju även jag vad det lider behöva börja jobba heltid. Men inte så länge Belle går på fritids. Det blir npg inte aktuellt förräns hon är runt 10 år och klarar sig lite mer.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Jag har varit i Lund och shoppat och ätit mumsig lunch. Shopping höll på att ge mig blodstörtning så irriterad blev jag. Det visade sig att HM inne i centrala Lund inte har mammakläder - eller om de har de så var de väldigt väl gömda . Usch vad arg, sur och ledsen jag blev. Mamma och jag tog bussen ut till Nova (köpcentrum i norra Lund) och där hade HM mammakläder så då blev jag glad igen. Ännu gladare blev jag, när jag faktiskt hittade ett par långbyxor och en topp. Långbyxorna är sådana att jag kan ha dem både trekvartslånga och hellånga - perfekt.

Sedan åkte vi tillbaka in till Lund centrum och åt en otroligt god lunch på en kinesisk restaurang. Det var lunchbuffé och jag åt mer än vad egentligen borde bara för att det var så gott. När vi gick därifrån var jag helt snurrig i huvudet och benen kändes som spaghetti. Det kändes nästan som om jag vore berusad

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-01 15:16:17 följande:
    Jag har varit i Lund och shoppat och ätit mumsig lunch. Shopping höll på att ge mig blodstörtning så irriterad blev jag. Det visade sig att HM inne i centrala Lund inte har mammakläder - eller om de har de så var de väldigt väl gömda . Usch vad arg, sur och ledsen jag blev. Mamma och jag tog bussen ut till Nova (köpcentrum i norra Lund) och där hade HM mammakläder så då blev jag glad igen. Ännu gladare blev jag, när jag faktiskt hittade ett par långbyxor och en topp. Långbyxorna är sådana att jag kan ha dem både trekvartslånga och hellånga - perfekt.Sedan åkte vi tillbaka in till Lund centrum och åt en otroligt god lunch på en kinesisk restaurang. Det var lunchbuffé och jag åt mer än vad egentligen borde bara för att det var så gott. När vi gick därifrån var jag helt snurrig i huvudet och benen kändes som spaghetti. Det kändes nästan som om jag vore berusad
    Låter som en  bra dag torts missen på mammakläder i första HM-butiken.
    Vet du, häromdagen drömde jag om dig
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-08-01 16:47:38 följande:
    Låter som en  bra dag torts missen på mammakläder i första HM-butiken.Vet du, häromdagen drömde jag om dig
    Jag hoppas att jag inte var otrevlig.
  • Kibell

Iadg har blivit ingentingdag här hemma. Belle vaknade sent. Blev upptagen i telefonen med syrran och hennes dotter ett bra tag. Sedan var det dfags för lunch. Belle tog tid på sig med den och vi ska inte tala om hur lång tid det tog innanhon fått på sig kläder för dagen Vid 15.30 kom vi så äntligen ut, en sväng till affären blev det för lite middagsmat och lördagsgodis. Jag har iaf röjt lite i frysen och borde fortsätta med resten av hemmet...

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-01 16:49:24 följande:
    Jag hoppas att jag inte var otrevlig.
    Nä inte det minsta Det skulle vara kul att träffa er irl någon gång
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Gustav, Mats och morfar sitter och mumsar kräftor. Jag är fortfarande mätt efter lunchen. Det känns som om jag aldrig vill se mat igen ... i alla fall inte på ett bra tag

Svar på tråden Kärringmaffian del 13