• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    modestyonly skrev 2009-07-31 21:53:28 följande:
    Det fanns inte då, utan man använde ett lusmedel i taget!!
    Jag är glad att jag bara har en.
    Enklast var det om det vore en kille. Bara snagga
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Kibell skrev 2009-07-31 22:03:40 följande:
    Jag är glad att jag bara har en.Enklast var det om det vore en kille. Bara snagga
    Ett barn alltså
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-31 22:03:40 följande:
    Jag är glad att jag bara har en.Enklast var det om det vore en kille. Bara snagga
    Trodde, en lus
    När grabbarna var små gick det lättare, då var det snagg som gällde! Oscar har klarat sig hittills..
    Nu dags för sängen, ska ju upp snart, behöver somna före 23 om jag ska vara människa i morron!!
  • Kibell
    modestyonly skrev 2009-07-31 22:08:28 följande:
    Trodde, en lus När grabbarna var små gick det lättare, då var det snagg som gällde! Oscar har klarat sig hittills..Nu dags för sängen, ska ju upp snart, behöver somna före 23 om jag ska vara människa i morron!!
    Fast jag har bara sett en lus som tur är.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-31 22:08:28 följande:
    Trodde, en lus När grabbarna var små gick det lättare, då var det snagg som gällde! Oscar har klarat sig hittills..Nu dags för sängen, ska ju upp snart, behöver somna före 23 om jag ska vara människa i morron!!
    Sov gott
  • Kibell

Just det! Gjorde ju lite fynd på Stadium idag. Köpte 3 bikinisar till Belle. Två i storlek 110/116 som hon har nu och en 122/128. Alla skulle ha kostat 350:- tillsammans men jag betalade på rean 93:-

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-31 22:59:41 följande:
    Just det! Gjorde ju lite fynd på Stadium idag. Köpte 3 bikinisar till Belle. Två i storlek 110/116 som hon har nu och en 122/128. Alla skulle ha kostat 350:- tillsammans men jag betalade på rean 93:-
    Kul med fybd, nu kan man ju göra oroliga fynd på rean
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-31 23:04:44 följande:
    Kul med fybd, nu kan man ju göra oroliga fynd på rean
    Ja, fast jag är dålig på att kika till mig.
    Kanske dags att lägga Belle Nästa vecka får vi börja att lägga oss tidigare tror jag...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

God morgon!

Resten av familjen sover. Idag skulle Mats och Gustav ha åkt till Ljungby för att hälsa på Mats bror över helgen. Men B blev inte klar med sitt nya tak, så de planerna frös inne. Jag ska i alla fall hålla fast vid mina planer och ta tåget till Lund. Jag måste ha ett par nya långbyxor.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

God morgon!
    Det börjar bli dags att få liv i Belle. HOn sover än

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13