• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-01 19:54:15 följande:
    Kan ju ha varit ngn annan insekt
    Det är bara det att jag blir så fundersam. Vdrför har jag inte hittat fler? varför var den så miniliten? Såg inte ut som förra gången då hon hade.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-01 18:27:34 följande:
    Hej, nu är vi hemma igen... till tonerna av mycket mjauande o purrande.
    Välkommen hem!
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-01 19:59:42 följande:
    Det är bara det att jag blir så fundersam. Vdrför har jag inte hittat fler? varför var den så miniliten? Såg inte ut som förra gången då hon hade.
    Det kryllar ju av div. smådjur ute i naturen nu och Bell har ju långt hår som det är lätt att fastna i
  • S vali s

Vi käkade middag i Uppsala idag, Joakim är kraftigt bakfull och håller på med sista packningen och blev överlycklig när jag frågade om jag skulle fixa lite fattiga riddare till honom, man blir tydligen aldrig för gammal för sina barndomsfavoriter

• Kazeer

Svalis: Vad är fattiga riddare? Jag har hört talas om det många gånger men aldrig riktigt fattat vad det är.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

Å vad gott med fattiga riddare. Måste göra det någon dag.

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-01 21:04:53 följande:
    Svalis: Vad är fattiga riddare? Jag har hört talas om det många gånger men aldrig riktigt fattat vad det är.
    Dagsgammal formfranska som man doppar i en smet av ägg & mjölk och sen steker
    Inte speceillt nyttigt men gott

När jag jobbade natt brukade vi roa oss med att göra rika riddare, dvs doppa gammal vetelängd i mjölk o ägg, steka och sen doppa i socer&kanel
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-01 21:06:28 följande:
    Å vad gott med fattiga riddare. Måste göra det någon dag.
    Det är ju gott, det var superlänge sen jag gjorde det
    När Anna o Joakim var små brukade jag göra det till mellanmål, mkt poppis både bland dom två o deras kompisar
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-01 21:18:14 följande:
    Det är ju gott, det var superlänge sen jag gjorde det När Anna o Joakim var små brukade jag göra det till mellanmål, mkt poppis både bland dom två o deras kompisar
    Låter som ett mellanmål för imorgon
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13