• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-07-31 20:35:53 följande:
    Och hon som har så mycket hår. Det måste ju ta evigheter att kamma...
    Ja det tar ju ett tag om man säger...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

För tio minuter sedan frågade Mats om Gustav ville gå och lägga sig "nu eller klockan nio". Gustav svarade mycket tydligt "nio"

Nu sitter han och säger "gockan tio" med jämna mellanrum

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-31 20:34:00 följande:
    Det hoppas jag med. Det var en av barnen som var med i tisdags som hade. Belle och hon åkte barnradiobilarna tillsammans. Belle måste haft rejäl otur. Så jag antar att jag upptäckt dom tidigt. Nu ska hon luskammas igen...
    Trist...
    Peppar, peppar vi har klarat oss genom alla år trots alla lusepedemier *pust*
    Kazeer skrev 2009-07-31 20:52:06 följande:
    För tio minuter sedan frågade Mats om Gustav ville gå och lägga sig "nu eller klockan nio". Gustav svarade mycket tydligt "nio" Nu sitter han och säger "gockan tio" med jämna mellanrum
    Sött
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kibell

Nu är Belle färdigkammad. Det tar ca 30-45 minuter.

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

Tjenixen!
    Jobbat kväll och ska nu försöka varva ner och sova tidigt eftersom jag börjar 7 imorron!!

• modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-31 21:13:14 följande:
    Nu är Belle färdigkammad. Det tar ca 30-45 minuter.
    Minns med fasa nät min tjejer fick löss!! Två långhåriga och vi köpte lusmedel som var rsistent för 100 kronor innan dom bytte ut det mot ett annat!!
  • modestyonly
    modestyonly skrev 2009-07-31 21:20:59 följande:
    Minns med fasa nät min tjejer fick löss!! Två långhåriga och vi köpte lusmedel som var rsistent för 100 kronor innan dom bytte ut det mot ett annat!!
    Kan inte skriva rätt nånstans..1000 skulle det stå!!
  • Kibell

Nu fick jag tag på Boppie, var ju tvungen att berätta för henne eftersom vi sågs igår. Känns inte alls kul med atnke på att dom åkt iväg nu ett par dagar

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    modestyonly skrev 2009-07-31 21:20:59 följande:
    Jag har medlet som kväver lössen och inte är kemiskt så dom är inte resistenta mot det. Därför funderar jag på att göra det på mig själv. Men jag ska luskamma mig igen senare. Bara det att det är svårt på sig själv...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-31 21:27:03 följande:
    Jag har medlet som kväver lössen och inte är kemiskt så dom är inte resistenta mot det. Därför funderar jag på att göra det på mig själv. Men jag ska luskamma mig igen senare. Bara det att det är svårt på sig själv...
    Det fanns inte då, utan man använde ett lusmedel i taget!!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13